Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Grande Punto 2009r. 3D - Podłączenie centralki minicar 686H do Grande Punt

jerzyk1922 23 Oct 2019 12:38 369 3
  • #1
    jerzyk1922
    Level 2  
    Proszę o pomoc w podłączeniu centralki w/w do Grande Punto jak schemat wybrać i które przewody z centralki minicar podłączyć do Punto żeby otwierały się i zamykały drzwi oraz bagażnik, z tego co wiem to należy do minicar również podłączyć kierunkowskazy żeby działał system.

    Pozdrawiam,
  • #2
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    jerzyk1922 wrote:
    które przewody z centralki minicar podłączyć do Punto żeby otwierały się i zamykały drzwi

    Wszystko zostało opisane w temacie:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10532425#10532425

    jerzyk1922 wrote:
    które przewody z centralki minicar

    Sterowanie centralnym zamkiem (złącze P12 - "interfejs zamka patrz diagram") w centralce Minicar, podłączasz wg. schematu pierwszego w prawym, górnym rogu - zamek sterowany (-) i sterujesz centralnym zamkiem samochodu na jednym [fioletowo/białym] przewodzie [zamykanie] masą i [otwieranie] masą przez opornik 470Ω

    jerzyk1922 wrote:
    podłączyć kierunkowskazy

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10534191#10534191

    jerzyk1922 wrote:
    oraz bagażnik

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1868729.html

    W przyszłości używaj wyszukiwarki, bo na forum wszystko już kiedyś zostało opisane i wytłumaczone.
  • #3
    jerzyk1922
    Level 2  
    Jak w takim razie mam podłączyć sterowanie otwierania oraz zamykania?
    Podlaczamy z minicar biały "C" do fioletowo-bialy .Następnie z minicar bialo-czarny "C1" z opornikiem 470 Ohm również do fioletowego?(czy mamy go przyciąć?) oraz z minicar żólty "Nc" i czarno-żółty "Nc1" do masy.
  • #4
    jerzyk1922
    Level 2  
    zastanawia mnie również jedno, dlaczego po obcięciu przewodu fioletowo-białego nadal działa centralny zamek z kluczyka jak i z guzika w kabinie.