Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung s7 EDGE g935f - Nie można wejść w Download Mode

23 Paź 2019 13:26 144 4
  • Poziom 12  
    Witam, opiszę po krótce problem.
    Mianowicie z systemem zaczęły się problemy, znikła kilka aplikacji między innymi sklep play.
    W pierwszej kolejności chciałem przywrócić ustawienia fabryczne leczy opcja jest widoczna w ustawieniach lecz jest nieaktywna i nie da się jej wybrać.
    Kolejną opcja to chciałem zrobić reset wchodząc w Recovery Mode lecz po wybraniu i zatwierdzeniu wipe data/factory reset telefon się jedynie restartuje i uruchamia do menu startowego, oczywiście reset bez powodzenia.
    Kolejny etap to próba wejścia w Download Mode, po wyłączeniu telefonu i naciśnięciu odpowiednich przycisków telefon nie wchodzi w ten tryb a jedynie się uruchamia a trzymając dłużej przyciski ciągle się restartuje. W Recovery Mode wybierając opcje Reboot to bootlooader telefon uruchamia się jedynie ponownie.
    Chciałem telefon wprowadzić w Download Mode po przez program ABD lecz aby to uczynić trzeba włączyć debugowanie USB i tu kolejny problem gdyż po wejściu w ustawienia w informacje o oprogramowaniu i włączeniu opcji programistycznych klikając w Numer wersji, opcje programistyczne w ustawieniach są niewidoczne, nigdzie ich nie można znaleźć.
    Miał już ktoś podobny problem i wie jak sobie z nim można poradzić?
  • Poziom 25  
    wlodiWNL napisał:
    W pierwszej kolejności chciałem przywrócić ustawienia fabryczne leczy opcja jest widoczna w ustawieniach lecz jest nieaktywna i nie da się jej wybrać.
    Wejdz w ustawienia i sprawdz jakie aplikacje są dodane do administracyjnych. Nie wiem jak będzie to nazwane w Polskim języku ale po angielsku wyszukuje w ustawieniach "Device admin apps". Wyłącz wszustkie jakie tam są. Jeśli nie ma żadnej, oznacza to, że telefon jest zablokowany przez KNOX i nic z tym nie zrobisz. Dzieje się tak głównie jeśli telefon był zakupiony przez firmę, która takie restrykcje ustawiła, lub był to egzemplaż wystawowy i reset jest zablokowany trwale.
  • Poziom 12  
    Dziękuję za odpowiedź.
    Po wejściu w ustawienia i w Administratorzy urządzenia są następujące aplikacje
    -Custom Blocker Restrictions
    -Knox Costmmization Configurator Agent
    -Knox Enrollment Service
    -Znajdź moje urządzenie
    I jedynie ostatnią z listy mogę wyłączyć ale niestety nic to nie zmienia.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    wlodiWNL napisał:
    -Knox Costmmization Configurator Agent
    -Knox Enrollment Service
    Te dwie aplikacje nie pozwolą wejść w tryb download. Musisz się skontaktować z osobą od której nabyłeś telefon i poprosić o usunięcie numeru IMEI z listy urządzeń zarządzanych przez KNOX. Sam tego nie obejdziesz w żaden sposób, bo nawet jeśli jakimś magicznym cudem uda ci się zresetować telefon, to przy konfiguracji wróci do tego samego stanu jak teraz.