Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór telewizora 55 cali bez smart tv

23 Paź 2019 19:01 186 6
  • Poziom 2  
    Witam, szukam pomocy przy zakupie telewizora w kwocie do 2200 zł. Chciałbym aby telewizor miał 55 cali i to praktycznie jest jedyne moje wymaganie. Nie znam się zupełnie na sprawach związanych z jakością jednak nie jestem zbyt wymagającym użytkownikiem. Jedyne co wiem to, że zupełnie nie zależy mi na płynności działania smart tv i jest ono dla mnie zbędne ponieważ posiadam przystawkę nvidia shield. Telewizorka używam dość sporadycznie do netflixa i youtube i zależy mi tylko na jego wielkości aby kilka osób mogło komfortowo oglądać tv z różnej pozycji w pokoju. Oczywiście mimo to chciałbym wybrać najlepszą okazję jakość/cena. Pozdrawiam i czekam na waszą pomoc :D

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? ok. 22 m2
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 6m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem ?  4
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ?  Kąty są ważne
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Stać
    6. Jak słońce świeci w pokoju ? Z za telewizora
    7. Jaki masz obecnie telewizor ? Brak
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? 55 cali
    9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? 4k/HD Netflix
    10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? Nvidia Shield TV
    11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 2h
    12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? ---
    13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Youtube/Netflix ( seriale )
    14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? Tak
    15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie?  Nie
    16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Wieczorami
    17. Preferencje co do wielkości? 55 cali