Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] AEG F55000VI0P; PN:91143600711 - zmywarka nie grzeje wody

27 Paź 2019 13:05 405 17
  • Poziom 4  
    Cześć. Odzywam się tu pierwszy raz (choć jako niezalogowany śledzę forum od pewnie już dobrych kilkunastu lat:).

Niestety, w temacie zmywarek jestem kompletnym laikiem i poza mglistym pojęciem jakie części się na nią składają, to już tego co i za co odpowiada jest dla mnie w dużej części kompletną enigmą. Dlatego pozwolę sobie opisać co się wydarzyło i liczyć na pomoc:)

Zmywarka ma 6 lat, AEG F55000VI0P (P/N 911436007/11). Kilkanaście dni temu w trakcie zmywania (zbiegiem okoliczności akurat byłem tuż obok) w zmywarce coś błysnęło (mam na myśli błysk elektryczny) - i wywaliło bezpiecznik w rozdzielni. Obejrzałem, obwąchałem - nic nie śmierdziało, testowo włączyłem bezpiecznik - wznowiła działanie jak gdyby nigdy nic.

Od kilku dni żona narzeka, że naczynia niedomyte, niewysuszone. I faktycznie, puściłem program PRO, gdzie niby nagrzewa się do 70 stopni, i woda zimna. Żadnych błędów, nietypowych zachowań - po prostu zimna woda, ale poza tym brak jakichkolwiek anomalii.

Niestety, ze względu na wspomniane wyżej bycie laikiem w temacie AGD, nie mam pojęcia od czego zacząć i co po kolei sprawdzać. Technicznie jestem w miarę ogarnięty, chociaż elektroniki się nieco boję. Nie chcę wymieniać części na ślepo, tylko wykonać jakiś taki rozsądny proces:) Przeglądając inne wątki widziałem słowa kluczowe typu przekaźnik, tacho, hydrostat itd. Znalazłem też jakąś instrukcję serwisową ( https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=16427019#16427019 ) ale niestety opisane tam kroki potrzebne do trybu serwisowego nie działają na moim urządzeniu. Podpowiecie coś dyletantowi?

Thnx!
    y.