Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy A40 - tragiczny czas pracy baterii!

27 Paź 2019 17:30 201 5
  • Poziom 16  
    Hej wszystkim.
    Jestem posiadaczem Samsunga Galaxy A40 i bateria dosłownie topnieje w oczach po naładowaniu. Co dziwne nawet po włączeniu telefonu i jego nieużywaniu (znajduje się w stanie uśpienia) potrafi spaść w ciągu godziny prawie o 10%, co jest niedopuszczalne normalnym użytkowaniu i nie znajduje racjonalnej przyczyny takiego stanu rzeczy. Telefon został zakupiony jako nowy, jest użytkowany od ok. 2 miesięcy.
    Kilka suchych faktów. Dokonałem ponownego sformatowania urządzenia i wymiany karty SIM (użytkowana jest tylko 1 karta po LTE) ale nic to nie zmieniło, oprogramowanie jest najnowsze – tj. Android 9, stan zabezpieczeń 1 październik 2019. Tryb zasilania: średnie oszczędzanie energii, optymalizacja urządzenia – 99%, automatyczna optymalizacja – włączona, pamięć RAM – wyczyszczona, usługi Google – nie logowałem się (na potrzeby testów baterii), oszczędzanie danych – włączone, NFC i płatności – wyłączone, bluetooth – wyłączony, używana jasność wyświetlacza – ok. 60%, tryb nocny – włączony, Internet – telefon zalogowany do domowej Wi-Fi. Dodatkowo odinstalowałem wszystkie śmieciowe aplikacje, zostały tylko te systemowe, których odinstalować nie można, tj. radio, wiadomości, Internet, Galaxy Store, Kalendarz, Game Laucher, Google, Gmail, YouTube, Chrome, Mapy oraz Sklep Play oraz Office Mobile, OneDrive, Linkedln oraz Facebook – żadna nie jest przeze mnie używana.
    Czy ktoś z Was wie, czym taki szybki drenaż baterii może być spowodowany? Nie sądzę, żeby to była wina Aplikacji, bo wszystkie niepotrzebne odinstalowałem, zaś te które zostały są praktycznie nieużywane za wyjątkiem tych systemowych. Telefon służy mi praktycznie do dzwonienia i SMS-ów.
    Wydaje mi się, że to jakaś wada podzespołów, bo nie znajduje racjonalnego wytłumaczenia.
  • Poziom 25  
    Zobacz w ustawieniach baterii co najwięcej zżera
  • Poziom 24  
    Oddaj do serwisu w ramach gwarancji.
  • Poziom 24  
    Hmmm.Mam ten sam model.Wymaga codziennego ładowania.
  • Poziom 16  
    Codzienne ładowane jestem w stanie zaakceptować ale jak telefon traci np. 10% baterii w ciągu godziny będąc w stanie bezczynności, to już jest mega słabe.