Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Podłączenie sterownika Salus 091FLRFv2 do pieca Viessmann Vitopend

27 Paź 2019 20:42 1488 9
  • Poziom 3  
    Witam,

bardzo proszę o pomoc w podłączeniu pieca dwufunkcyjnego Viessmann Vitopend ze sterownikiem Salus 091FLRFv2.
    Jestem zupełnym laikiem w temacie, ale doszedłem do tego, że przewód L idzie do L w kostce, a N do N. Problemem jest który kabelek z przewodu wystającego ze ściany podłączyć do COM, a który do NO? Ufam, że przewód wyprowadzony ze ściany do tego właśnie służy.

Z góry dziękuję za poradę i zrozumienie, że ktoś może nie znać takich podstaw ;) Podłączenie sterownika Salus 091FLRFv2 do pieca Viessmann Vitopend Podłączenie sterownika Salus 091FLRFv2 do pieca Viessmann Vitopend
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się
  • Pomocny post
    Moderator - Systemy Grzewcze
    Z jakiej ściany?
    Tą bazę trzeba podłączyć do kotła.
    Kolejność nie ma znaczenia ale musisz mieć pewność, że drugi koniec kabla jest podłączony w odpowiednie miejsce w kotle.
  • Poziom 3  
    Tak ten przewód wygląda. Absolutnie nie mam pewności, że jest podłączony do pieca. Ale na logikę, jeśli nie jest, to nic się nie stanie - nie zepsuję pieca, tak?

Podłączenie sterownika Salus 091FLRFv2 do pieca Viessmann Vitopend
  • Moderator - Systemy Grzewcze
    Jeśli nie wiesz nie powinieneś tego robić.

Ten przewód idzie prawdopodobnie gdzieś do salonu lub przedpokoju.
    Gdzieś gdzie przewidziany został regulator do kotła. Przewodowy.

Ten regulator, który masz powinien być podłączony do kotła.
  • Poziom 37  
    av-b napisał:
    doszedłem do tego, że przewód L idzie do L w kostce, a N do N.