Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Toledo 2 1.6 16v przerwa w zapłonie.

29 Paź 2019 11:30 297 14
  • Poziom 4  
    Witam. Posiadam Seat Toledo 2 1.6 16v BCB. Podczas jazdy wyskoczył check engine, kontrolka zaczęła migać, auto straciło moc I zaczęło przerywać. Na biegu jalowym silnik szarpie I mocno faluje. Byłem u mechanika, stwierdził przerwa w zapłonie na cewce nr 4 czy coś takiego . I teraz pytanie, świece sprawdziłem, wszystkie są w dobrym stanie, Nie wypalone, nie uszkodzone. Mechanik radził albo cewka zapłonowe albo przewody. Jak myślicie,co może być powodem ? Dodam,ze cewka jest tu poczworna.Co jest bardziej awaryjne I co może powodować, Że auto podczas jazdy na mniejszych obrotach faluje I przerywa ? Proszę o pomoc
  • Poziom 30  
    Matereee napisał:
    Mechanik radził albo cewka zapłonowe albo przewody

    Matereee napisał:
    Dodam,ze cewka jest tu poczworna.



    Raczej są cztery cewki na świecach.

    Zamień , jeśli tak samo, to cewka.
  • Poziom 4  
    Problem jest w tym, Że Machnik powiedział że jest walniety albo kabel nr 4 albo cewka. Niestety starałem się podmienić Ale kable 1,2,3 nie dostają do wpięcia, są za krótkie.

    Dodano po 52 [sekundy]:

    Cewke mam jedną, w którą wpina się 4 kable od wszystkich 4 świec
  • Poziom 35  
    Odłącz kostkę od zaworu EGR i zobacz, czy obroty się ustabilizują. Jeżeli tak, to masz winowajcę.
  • Poziom 30  
    Kupuj przewody.
    To nie jest BCB.
    Sprawdź na naklejce w bagażniku (chyba, że silnik wymieniony).
  • Poziom 4  
    Silnik wymieniony, miałem AUS Ale padł. Założyłem BCB.
    Jak dołączę kostkę, to co? Jeżeli się ustabilizują, to Egr może być walniety ?
  • Poziom 30  
    Matereee napisał:
    miałem AUS Ale padł. Założyłem BCB.


    Chyba odwrotnie.
  • Poziom 4  
    Nie, nie odwrotnie. Miałem AUS, teraz jest założony BCB. Na 1000%
  • Poziom 35  
    Matereee napisał:
    Jak dołączę kostkę, to co? Jeżeli się ustabilizują, to Egr może być walniety ?

    Masz odłączyć kostkę od EGR.
    Jak się obroty ustabilizują to masz winowajcę.
  • Poziom 4  
    Na diagnozie komputerowej nie wyskoczyl błąd egr. Auto też nienzawsse faluje na postoju. Mechanik wskazał jasno, albo przewody albo cewka lub świece. Widziałem jak znajomego auto z walnietym egr chodziło, nie ma porównania. Dlatego zastanawiam się nad przewodami albo cewka
  • Poziom 35  
    Matereee napisał:
    Widziałem jak znajomego auto z walnietym egr chodziło, nie ma porównania. Dlatego zastanawiam się nad przewodami albo cewka

    Bo w dobrym momencie się zaciął i spalinami nie wali w dolot.
    Sprawdzić możesz, to Cię nie kosztuje nic.
  • Poziom 4  
    Sprawdziłem przewody zapłonowe. Jeden ma przebicie, także kupiłem nowe. Jutro założę I dam znać co i jak