Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zrobic cyfrowy regulator temperaturyÉ

marekpolanski 20 Sep 2005 23:27 2052 3
Altium Designer Computer Controls
    marekpolanski
    Level 11  
    Witam,
    Wiem, ze podobny temat byl juz poruszany na forum , ale potrzebuje czegos o nieco innych parametrach, a moze kogos kto moze podejmie wykonac sie konkretnego projektu ukladu. Nie znam sie praktycznie na elektronice jako ze jestem studentem wydzialu mechanicznego, a zatem bardzo bym prosil jezeli mozecie pomoc mi konkretnie z uzyciem jak najmniejszej ilosci slownictwa fachowego, a tak jak pisalem juz wczesniej najchetniej poszukuje kogos kto podjalby sie zaprojektowania takiego ukladu. Otoz sprawa ma sie nastepujaco: