Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat b5 1.8t 2001 brak ogrzewania

Grisza95 29 Oct 2019 21:27 3378 11
    Grisza95
    Level 4  
    Witam, gdy chciałem odpalić ogrzewanie leciało tylko zimne powietrze. Planuje odpowietrzyc nagrzewnice lecz nigdzie nie mogę znaleźć przewodów w komorze silnika do nagrzewnicy, jestem laikiem, jest ktoś w stanie mi łopatologicznie wyjaśnić gdzie one są, weźcie i powrót bądź podesłać jakieś zdj ? Passat b5 1.
    8t 2001 silnik AWT
    Pozdrawiam
    RADU23
    Moderator of Computers service
    Grisza95 wrote:
    nigdzie nie mogę znaleźć przewodów w komorze silnika do nagrzewnicy, jestem laikiem, jest ktoś w stanie mi łopatologicznie wyjaśnić gdzie one są, weźcie i powrót

Zdjęcie zaczerpnąłem z internetu, ale chodzi o węże tutaj widoczne. Między akumulatorem a pompą
    Grisza95
    Level 4  
    No i tu jest problem. Widziałem ten filmik, lecz ja koło aku nie mam takich przewodów. I to jest problem. Jedyne dwa przewody które podchodzą mi pod te do nagrzewnicy są na środku komory silnika tak schowane że szok, i oba są cieple, a niby ma.byc do nich swobodne dojście. Dlatego też nie wiem czy to te. Więc zwracam się tu o pomoc.
  • Helpful post
    RADU23
    W 1,8T będą to te zaznaczone na zdjęciu
    Grisza95
    Level 4  
    Nie mogłem znaleźć bo pod maskownicą były schowane. Ale sprawa załatwiona, zamienione na krzyż i zaczęło grzać, tylko problem kolejny czyli grzeje tylko na około 22-24stopnie, jak na maxie działa, czym to może być spowodowane? Czy zamienić tak jak powinno być i wtedy powinno grzać tak jak powinno ?
    Bo jak po zamiane zaczęło grzać to teraz w grę wchodzi dodanie środka do czyszczenia i potem wymiana płynu, czy inaczej ?
    RADU23