Witam!
Posiadam Audi A4 B6 2003r silnik 2.0FSI 150KM o oznaczeniu AWA, Auto kupione w Niemczech i na miejscu wszystko działało jak należy, zero błędów i kontrolek, auto stało tam 2 tygodnie, po czym transport przywiózł mi go do domu i od razu po zapaleniu na desce kontrolki trakcji, EPS i Chack, oczywiście auto chodzi dziwnie teraz i nie da się nim jeździć.
Po podpięciu pod VCDS wyskakuje aż 10 błędów i po skasowaniu zaraz powracają jeden po drugim.
Sprawdziłem już bezpieczniki w desce od strony kierowcy, dostałem się do ECU i tam też sprawdziłem bezpiecznik 15A oraz wtyczki, wszystko ładne jak nowe, podmieniłem już nawet sterownik silnika i na innym te same błędy.
Czego można się jeszcze czepić?
Numer ECU 8E0 906 018 K
Posiadam Audi A4 B6 2003r silnik 2.0FSI 150KM o oznaczeniu AWA, Auto kupione w Niemczech i na miejscu wszystko działało jak należy, zero błędów i kontrolek, auto stało tam 2 tygodnie, po czym transport przywiózł mi go do domu i od razu po zapaleniu na desce kontrolki trakcji, EPS i Chack, oczywiście auto chodzi dziwnie teraz i nie da się nim jeździć.
Po podpięciu pod VCDS wyskakuje aż 10 błędów i po skasowaniu zaraz powracają jeden po drugim.
Sprawdziłem już bezpieczniki w desce od strony kierowcy, dostałem się do ECU i tam też sprawdziłem bezpiecznik 15A oraz wtyczki, wszystko ładne jak nowe, podmieniłem już nawet sterownik silnika i na innym te same błędy.
Czego można się jeszcze czepić?
Numer ECU 8E0 906 018 K