Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG G5 H850 - qualcomm 9008 - nie uruchamia się

31 Paź 2019 10:48 240 7
  • Poziom 11  
    Telefon nie uruchamia się normalnie. Po podpięciu do komputera widać go w trybie qualcomm 9008. Z telefonu interesują mnie dane. Z informacji jakie posiadam w telefonie zamontowana jest pamięć UFS i nie znalazłem do niego żadnych loaderów. Jak mogę sprawdzić, (czy jest zwarcie itp) naprawienie tego sprzętu byłoby najlepsze. Potrzebowałbym informacji jak naprawić go, jak sprawdzić gdzie jest problem. Jestem początkujący i potrzebowałbym podstawowych informacji.
  • Poziom 33  
    Jesli wchodzi z automatu w tryb 9008 to albo ktos grzebal i uszkodzil bootloader, albo uszkodzona jest kosc pamieci (UFS) albo jest jakis problem z komunikacja z koscia pamieci. G5-ka jest fabrycznie szyfrowana wiec jedynie uruchomienie urzadzenia pozwoli ci dostac sie do danych. Rozbierz go i sprawdz pod katem sladow po zalaniu, korozji w okolicy kosci pamieci itp.

Jesli nie bedzie zadnych widocznych sladow, mozesz sprobowac wygrzac plyte na poczatek. Do tego przydalby sie podgrzewacz/preheater i wypadalo by sie postarac zeby temperatura na plycie nie przekroczyla ~180-200 stopni. G3, G4, V10 itp potrafily sie tak zachowywac i taka procedura czasem pomagala ozywic je na wystarzczajaco dlugo zeby zgrac dane.
  • Poziom 11  
    Wygrzewałem w temp. 90 stopni kilkanaście godzin - nic to nie dało. Jeżeli miałbym spróbować w temp. 180 stopni to ile czasu potrzebuje? (mam specjalny sprzęt do tego).
    Sprawdzałem pod mikroskopem i nie widać żadnych zalań itp.
  • Poziom 33  
    rger napisał:
    Wygrzewałem w temp. 90 stopni kilkanaście godzin - nic to nie dało. Jeżeli miałbym spróbować w temp. 180 stopni to ile czasu potrzebuje? (mam specjalny sprzęt do tego).