Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Baofeng UV-5RHT - brak działających częstotliwości przy skanowaniu

31 Paź 2019 19:00 1254 19
  • Poziom 3  
    Ostatnio kupiłem radiotelefon Baofeng UV-5RHT. Problem polega na tym, że przy użyciu funkcji SCAN nie mogę znaleźć żadnej częstotliwości, na której jest coś nadawane. Często zatrzymuje się na jakichś częstotliwościach, ale słychać tylko szumy. Mam ustawione 6,25 kHz i najwyższą moc 5 W. Oznacza to, że w pobliżu nie jest nic nadawane? Czy coś nie tak ze sprzętem? Radio FM działa normalnie, jedyne zmiany, jakie wprowadzałem, to zapis kilku podstawowych kanałów.

Proszę o pomoc i wyrozumiałość, jestem początkujący ;)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Spokojnie, każdy zaczynał. Raczej masz pecha i nie trafiasz na korespondencję. Wszystko zależy gdzie mieszkasz. Poszukaj na różnych wykazach częstotliwości z twojej okolicy, ustaw jakąś i czekaj. Najprędzej usłyszysz coś jeśli blisko siebie masz jakiś przemiennik, przynajmniej jego zapowiedź. Ewentualnie służby poszukaj, ale PSP nadaje zazwyczaj kilka razy na dobę jak się nic nie dzieje, POL zazwyczaj w MOTOTRBO więc usłyszysz tylko terkotanie, pogotowia też nie posłuchasz, czasem może ci się udać podsłuchać pociągi.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    joxon
    Wejdż na strone sp7pki i otwórz mapę przemienników
  • Poziom 3  
    cristal2242 napisał:
    Napisz gdzie mieszkasz coś się znajdzie do posłuchania.
    Mieszkam na Podkarpaciu niedaleko przemyśla, na internecie ciężko znaleźć jakieś częstotliwości

Dodano po 14 [minuty]:

flinc napisał:
    joxon
    Wejdż na strone sp7pki i otwórz mapę przemienników
    ok wieczorem ogarnę, dzięki
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Poziom 3