Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trafic 2.0,9 osobowy 2007 - Nadmuchy i webasto

31 Paź 2019 22:29 180 7
  • Poziom 2  
    Witam, jestem posiadaczem od niedawna Trafica 2.0, 9 osobowego z 2007 roku i mam pytanie bo pod podłoga jest webasto jak ono się załącza, a po drugie ma te auto nadmuchy na tylne siedzenia i jak przełącze nadmuchy ciepła to tylko ducha w podłodze a w suficie nie czy to normalne, bo klimatyzacja dmucha w suficie a ciepło nie czy to normalne czy jakaś przyczyną jest?
  • Poziom 29  
    Webasto wodne czy powietrzne? W trybie dogrzewacza, czy ogrzewania postojowego?
  • Poziom 2  
    Jest wodne i znajduje się pod podloga

Dodano po 4 [minuty]:

I raczej dogrzewacza, szczerze, nie znam się na tym
  • Poziom 29  
    Jeżeli jest to dogrzewacz, to nie ma możliwości sterowania ręcznego. Piec powinien odpalić, gdy temperatura zewnętrzna spadnie poniżej zadeklarowanej, zwykle 7°C lub 5°C. Jeżeli chciałbyś przerobić dogrzewacz na ogrzewanie postojowe, to koniecznie musisz dołożyć pompę obiegową wody, panel sterujący oraz wgrać nowy wsad do sterownika, a także prawdopodobnie odblokować linię W-bus.
  • Poziom 34  
    Zapomnij o ogrzewaniu wodnym jak masz zamiar ludzi tym wozić i kabinę nim grzać z bardzo mizernym skutkiem. Załóż suche webasto.
  • Poziom 2  
    A te suche webasto to jak, gdzie i z czym to się je, bo szczerze mówiąc to zielony jestem z tego, a druga sprawa to ciepło nie leci górnymi nadmuchami czy to normalne czy jakaś przyczyna jest? Dzięki za porady.
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    W traficu oryginalne webasto jest wodne i ogrzewa zarówno kabine jak i silnik.
    Jesli webasto nie działa to podczas mrozów poniżej -10degC i włączonym ogrzewaniu na tył możesz się za przeproszeniem zes...ć , a nie osiagniesz temperatury silnika powyżej +50degC .