Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyświetlacz kursu na WeMos WiFi D1 R2 ESP8266 i LCD 2004 4*20 I2C Yellow HD44780

01 Lis 2019 09:09 369 16
  • Poziom 3  
    Witam, chciałbym zrobić wyświetlacz kursu kryptowalut oparty o WeMos D1 R2 ESP8266 i LCD 2004 4*20 I2C. Jestem początkujący co do arduino i potrzebuję pomocy by dostosować kod z oled na lcd. Wyświetlacz miałby wyświetlać 2 waluty BTC/PLN(pierwszy wiersz) i BCH /PLN(drugi wiersz). Api miał by pobierać z bitbay.net Tutaj kod:
    Kod: c
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • PCBway
  • Poziom 35  
    Jeżeli planujesz samodzielnie spróbować zmodyfikować ten kod do współpracy z LCD2004, to proponuję, abyś zerknął najpierw pod adres:
    http://robojax.com/learn/arduino/?vid=robojax-LCD2004-I2C
  • PCBway
  • Poziom 3  
    Znalazłem inny kod do właśnie LCD i on działa, tylko teraz mam problem z ustawieniem API bitbay.net
    Kod pierwotny:

Kod po mojej zmianie wyświetla "BTC/PLN: 1.0".Proszę nie wyszydzać, nie znam języka programowania. Robię metodą prób i błędów stosując i porównując kody.

• Poziom 35  
    Poniższą linię powinieneś zmodyfikować:

zgodnie z informacjami zawartymi na tej stronie:
    https://bitbay.net/pl/api-publiczne
  • Poziom 3  
    nowy.zielony.pczątku napisał:

I zmieniłem na tak jak wyżej. Wyświetla "BTC/PLN: 0.00"
  • Poziom 35  
    I zmieniłem na tak jak wyżej.

Czyli, jak konkretnie ten 'url" wygląda teraz w Twoim kodzie? W poście powyżej jest bez zmian, o których napisałem w poście #4.
  • Poziom 3  
    Pierwotnie było
    const char* host = "api.coindesk.com";
    a jest
    const char* host = "bitbay.net";
    Było
      String url = "/v1/bpi/currentprice.json";
    a jest
      String url = "/API/Public/BTCPLN/ticker.json";

Pełny adres API to: bitbay.net/API/Public/BTCPLN/ticker.json
  • Pomocny post
    Poziom 35