Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] MB W203 - W203 2.2 CDI brak mocy, wentylator MAX, błędy

01 Lis 2019 13:27 81 2
  • Poziom 25  
    Witam, jak w tytule dziś miałem trochę jeżdżenia i po 3-4 postoju jak odpaliłem autko to po jakiś 500m pojawił się błąd "coolant visit workshoop", wentylator chłodnicy wszedł na max obroty i brak mocy, tzn biegi zmienia niby wszystko ok, ale nie idzie wejść na obroty więcej jak chyba 3000, temperatura płynu 85 stopnie. Podłączyłem DS150e i pokazuje takie błędy :

    P1664 - Elektroniczne wzmocnienie ogrzewania
    P1481 - Swieca zarowa
    P1636 - Wentylator chlodnicy - usterka w obwodzie silnika
    P1470 - Regulacja cisnienia w kolektorze dolotowym
    P0100 - Przeplywomierz powietrza z goraca warstwa
    P1403 - EGR
    P1189 - Wylaczenie kanalu kolektora dolotowego

    Przedwczoraj miałem problem z dogrzewaczem wody, bo temperatura spadła poniżej 7 stopni i w pracy się chyba załączył sam z siebie i rozładował akumulator, wczoraj go naładowałem i było wszystko ok, dziś rano też było ok, bo autko normalnie odpaliło i trochę nim pojeździłem aż do w/w usterki.

    P1636 - Wentylator chlodnicy - usterka w obwodzie silnika
    P1470 - Regulacja cisnienia w kolektorze dolotowym
    P0100 - Przeplywomierz powietrza z goraca warstwa
    P1403 - EGR
    P1189 - Wylaczenie kanalu kolektora dolotowego

    Wątpię aby te wszystkie rzeczy zepsuły się w jednej sekundzie, czy ktoś mógłby mnie chociaż troszkę naprowadzić, czego mam szukać, jakiś przekaźnik, jakaś wtyczka od kompa ? Może coś się poluzowało, zaśniedziało ? Proszę chociaż o minimalną wskazówkę. Dodam tylko, że błędów nie idzie skasować, nawet na wyłączonym silniku. Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    W pierwszej kolejności sprawdziłbym połączenia mas.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 25  
    Dzięki, zmylił mnie bezpiecznik i sam miernik którym go wcześniej badałem ;/ pod maską 7.5A, ale i tak nie wiem dlaczego się przepalił, przy okazji wyczyściłem EGR i wszystkie czujniki, oraz wymieniłem pęknięty wężyk od powrotu paliwa gdzie lekko kapała ropa, czasami dobrze zajrzeć do silnika :)