Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over therekot mirmur wrote:Po wałku wielo-klinowym widać że lala się na na niego woda ze zbiornika bębna piorącego. Ktoś próbując czyścic silnik zdarł naklejkę znamionową , lub może sama się wcześniej odkleiła. Nie wiem kto to wymyślił, ale miałem kiedyś pralkę Bosch z odzysku/ stała franca pod chmurką przez 3 lata, i nie zardzewiała/. Powodem jej odstawienia do kąta na podwórku były wytarte szczotki, po wymianie w/w pralka ożyła i jeszcze była prze zemnie przez parę lat. To był około 1995 rok. Trochę byłem zdziwiony widząc na silniku włoski podpis, ale z czasem okazało się że- większość silników do pralek, alternatorów do samochodów, i nie wiadomo czego jeszcze, jest ta firma.
kot mirmur wrote:Po wałku wielo-klinowym widać że lala się na na niego woda ze zbiornika bębna piorącego. Ktoś próbując czyścic silnik zdarł naklejkę znamionową , lub może sama się wcześniej odkleiła. Nie wiem kto to wymyślił, ale miałem kiedyś pralkę Bosch z odzysku/ stała franca pod chmurką przez 3 lata, i nie zardzewiała/. Powodem jej odstawienia do kąta na podwórku były wytarte szczotki, po wymianie w/w pralka ożyła i jeszcze była prze zemnie przez parę lat. To był około 1995 rok. Trochę byłem zdziwiony widząc na silniku włoski podpis, ale z czasem okazało się że- większość silników do pralek, alternatorów do samochodów, i nie wiadomo czego jeszcze, jest ta firma.
pawlik722 wrote:Autor chce go prawdopodobnie uruchomić. Ja mnie pamięć niemało stojan to 1-4 szczotki 2-3, pradniczka 5-6 wyjmij szczotki i multimetr w ręce na pradniczce będziesz miał dużo większą opornosc. Szczotki przedzwonisz A wyprowadzenia stojana to już tylko formalność. Beda miały o około 2ohmy więcej od szczotek. I wygląda mi to na silnik od bosha ladowanego od góry starszy typ. Chociaż stary ariston miał w którymś modelu podobnie bosch zazwyczaj nie miał kabelkow.