Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV 55'' na ścianę. Cena ok. 6000 -8000

01 Lis 2019 14:46 150 5
  • Poziom 2  
    Witam.
    W temacie telewizorów jestem kompletnie zielony, dlatego chciałbym zasięgnąć Waszej pomocy.
    Przymierzam się do zakupu TV 55 cali z zakrzywionym ekranem, jako prezent dla taty.
    Tato głownie korzysta z Netflixa i ceni sobie dobrą jakość obrazu.
    Chciałbym aby był w miarę możliwości łatwy w obsłudze i działał płynnie.

Cena 6000 - 8000 zł

Za wszelką pomoc dziękuje
  • Poziom 8  
    Jak pod Netflixa czyli fimly to tylko Oled, żadne lcd

Jęsli nie chcesz sie spłukać a tato lubi dobrą jakość obrazu to szukaj plazmy Pionner Kuro 5090H lub KRP600

Pierwszy to 50" a drugi 60"

Ja mam ten pierwszy od roku i oglądam na nim filmy z Blu ray'a

Czasem jak ide do galerii to odwiedzam eurortv itp. i nic mi sie z oledów nie podoba.. musiał bym wydać z 20 tys zeby odczuć róznice - na korzyśc wyższej rozdziałki czyli 4K reszta parametrów nadal w tyle względem Kuro ;)

Czerń oledowa to też nie to samo co KURO (w języku japońskim Kuro znaczy czerń)

Moje osobiste odczucia między Pionner Kuro 9tej generacji a oledem:
    w pierwszym przypadku czerń jest bardzo naturalna a w oledach wygląda jak czarny lakierowany.. nienaturalnie :(

Poza tym Kuro LX5090 odznacza się masakrycznie wysokim kontrastem 50 pare tys do jednego ;)

Plastyczność obrazu jest niesamowita

Niesamowitą głebia obrazu "See deeper" tak reklamowali ten telewizor.. jak czytaem recki to myślałem że to jakaś ściema jak 3D aktywne w okularach.. NIE :)
    To widać na pierwszy rzut oka

Ciekawosta:

50" w dniu premiery ok 16 tys.
    60" ok 29 tys. ;)

Te telewizorki są stworzone właśnie pod filmy - lcd sie do tego nie nadaje - sztuczny cukierkowy obraz

Jedyna wada to pobór prądu 50" średnio coś ok 230 watt