Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford transit 2008. - Nie pali. Crash data w ecu.

02 Lis 2019 16:51 645 21
  • Poziom 35  
    Witam.

    Autko jak w temacie. Po strzale. Sterownik airbag wymieniony na uzywke i brak w nim bledu.
    Natomiast w silniku crash data i nie da sie podpalić. Nie podaje paliwa na wtryski. Probowalem launchem kasowac bledy ale ten akurat nie chce sie skasowac. Probowalem na wypoetym sterowniku poduszek i dalej to samo.

    Jak to ugryźć?

  • Poziom 34  
    kabel ugnił we wtyczce ECU lub wyłącznik udarowy się uszkodził. patrz w schemat. crash info nie leci CAN tylko dyskretnie.
  • Poziom 35  
    Uderzeniowy byl podmieniony.

    Sprawdze wtyczke stera.
  • Poziom 35  
    B1206 w silniku i nie chce sie skasowac.

    Na pinach od uderzeniowego mam 12V. Airbag czysty. wtyczki od ecu czyste.

    ma ktos schemat gdzie te przewody ida? Fioletowo zolty i fiolet czerwony.

    innych bledow w bcm, srs czy abs brak.

    duzo bledow w ecu ale tam przodu nie ma.

  • Poziom 34  
    przymyka klapę gaszącą ? jeśli nie to olej temat tego błędu. SID208 czy jeszzce Visteon DCU102?
  • Poziom 35  
    Mala poprawka. To jest 2012r. Mialem zle wiadomosci. Ma ktos schemat? A dokladnie gdzie sygnal z uderzeniowego?
  • Poziom 35  
    Panowie wyjalem skrzynke z bezpiecznikami i sprawdzilem wiązke od uderzeniowki do przekaznika. Wszystko czyste. Bezpiecznik f32 spalony przez swiece plomieniowa.

    Wypieta i teraz nie pali.

    Ponadto kilka bledow odnosnie przeplywu paliwa i tejze swiecy. Poza tym nic. Bcm i srs czysto. Czyzby sterownik sie uwalil?

    Podobno ten van nie palu juz kilka lat.
  • Poziom 25  
    Miałem takiego. Tez wymieniłem sterownik airbag. Brak błędów w airbag tylko w sterowniku silnika zderzenie. Ale tam miałem problem z kluczem od immo. Zakodowane kluczyki i mimo błędu o wypadku ford odpalał a błąd zgasł dało się wykasować po odpaleniu silnika.
  • Poziom 35  
    Ma tam blad odnosnie regulacji cisnienia lub cos zwiazanegi z pompa cr.
  • Poziom 35  
    fuelinyourblood napisał:
    Ma tam blad odnosnie regulacji cisnienia lub cos zwiazanegi z pompa cr.

    Moim zdaniem ECU strzelone.
    Ja bym podlozyl drugie i zasilania sprawdzil.
  • Poziom 2  
    Kolego sprawdz w kabinie po stronie pasazera tam gdzie trzyma nogi od strony blotnika pod tapicerkom ..powinna byc taka plastikowa oslonka a pod nia
    Powinien byc taki wielki czerwony przycisk ..jesli jest to sprobuj go wcisnac ..jak przypuszczam masz w tranzicie 2.2 puma ...to samo maja peugeoty boxery i cala rodzina czyli fiaty citroeny do ktorych ten silnik byl pakowany ..
    To jest przycisk ktory w momecie wypadku rozlacza wlasnie wszystko zwiazane z zaplonem i paliwem ..
    Czasem bywa tak ze na dobrej dziurze jak autem dobrze walnie lubi zareagowac jak przy wypadku...
    Byc moze on wyskoczyl i masz aktywny blad i nie mozesz go wykasowac...

  • Poziom 34  
    Bari76 napisał:
    Kolego sprawdz w kabinie po stronie pasazera tam gdzie trzyma nogi od strony blotnika pod tapicerkom ..powinna byc taka plastikowa oslonka a pod nia
    Powinien byc taki wielki czerwony przycisk ..jesli jest to sprobuj go wcisnac ..jak przypuszczam masz w tranzicie 2.2 puma ...to samo maja peugeoty boxery i cala rodzina czyli fiaty citroeny do ktorych ten silnik byl pakowany ..
    To jest przycisk ktory w momecie wypadku rozlacza wlasnie wszystko zwiazane z zaplonem i paliwem ..
    Czasem bywa tak ze na dobrej dziurze jak autem dobrze walnie lubi zareagowac jak przy wypadku...
    Byc moze on wyskoczyl i masz aktywny blad i nie mozesz go wykasowac...

    Bari76 przeczytałeś ten wątek zanim udzieliłeś porady ?
  • Poziom 35  
    Bylo sprawdzane.
  • Poziom 35  
    Dzisiaj otworzylem ecu. Czysto, brak wilgoci, brak spalonych elementow.

    Wielka prosba o schemat ecu. Panowie pomóżcie.
  • Poziom 35  
    Ciekawe...

    Sprawdze i dam znac
  • Poziom 35  
    Wszystko sprawdzone.
    Bezpieczniki ok.
    Napiecie do regulatora cisnienia ok.
    Regulator stuka jak przywieram do 12v.
    Cisnienie na listwie jest.
    Pali tylko na samostarcie.
    Dalej bledy w sterowniku ktore nie chca sie skasowac wlacznie z b1206.

    Poszukam wtryski na podmiane i caly zestaw ecu+ immo.
  • Poziom 26  
    Zobacz jeszcze bezpiecznik №24 5А w komorze silnika
  • Poziom 35  
    po skasowaniu crash daty w ecu odpalil normalnie.

    dzieki za pomoc
  • Poziom 17  
    Mam fieste 2012 Ale na Boschu z tym błędem. W czym siedzi crash?
    W micro, eeprom? Ster Bosch EDC17C10.
    Pozdrawiam