Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor 55" do 3,5 tys. zł.

02 Lis 2019 20:35 189 5
  • Poziom 3  
    Witam, mam zamiar zakupić w przyszłym roku konsolę PS5, a co za tym idzie TV, właśnie pod tę konsolę oraz oglądanie filmów (Youtube, seriale, Netflix, itd.)
    Przeglądałem sporo Samsungów QLED, ale jestem zielony w tym temacie i nadal nie mogę się zdecydować na dany sprzęt. Przeglądałem tv 50/60Hz, ale jednak postanowiłem dołożyć i zakupić tv na dłużej, ze 120Hz co by się lepiej oglądało mecze, oraz ze względu na gry, konsole. Proszę o podesłanie propozycji z wadami, zaletami.

1. Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora? Pokój jest dość duży, 1,5-3m
    2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu? Zazwyczaj na wprost, rzadko bokiem
    3. Jaki telewizor posiadasz obecnie? Nie posiadam
    4. Jaką markę preferujesz? Myślę, że samsung, przeglądałem również phillipsy ale tylko ambilight mnie w nich przekonuje.
    5. Jakiej wielkości telewizora szukasz? 50-55 cali
    6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora? PS5, możliwe TV naziemna
    7. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Seriale, filmy, sport
    8. Czy będziesz grał w gry, a jeśli tak to na konsoli czy komputerze PC? Tak, na konsoli
    9. Czy będziesz aktywnie korzystać z systemu SMART telewizora? Tak
    10. Oglądasz wieczorami czy w dzień? Zazwyczaj wieczorami, zdarza się także w dzień
    11. Ile pieniędzy możesz przeznaczyć na zakup telewizora? 3000-3500 tyś. okolice tej ceny
  • Pomocny post
    Moderator RTV Co kupić
    Jak pod PS5 to poczekaj na HDMI 2.1 w tańszych modelach telewizorów.

A jak chcesz kupić już teraz, to Samsungi 55Q60 lub 55RU8002.
    120Hz, VA.
  • Poziom 3  
    Właśnie o co chodzi z tym HDMI 2.1, czytałem że nie trzeba będzie wymieniać tv pod nową konsole.
  • Pomocny post
    Moderator RTV Co kupić