Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Leon 1.9TDI - Wyciek oleju z intercoolera

02 Lis 2019 21:16 201 5
  • Poziom 3  
    Witam, kilka dni temu oglądałem Seata Leona mk1 1.9 Tdi którego planowałem kupić. Postanowiłem zajechać z nim na stację diagnostyczną bo nie znam się na samochodach. Jedyne co Pan tam zauważył to wyciek oleju, coś jak na tym zdjęciu w załączniku (zdjęcie nie jest moje, pochodzi z internetu). Pytanie me brzmi czy może to być problem związany z turbo? Pan stwierdził że PRAWDOPODBNIE jedna ta obejma się poluzowała bo nie miała tego dziubka i dlatego, ale wolę zapytać, może akurat ktoś coś będzie wiedział i oszczędzi mi trefnego zakupu. Dodam że auto nie kopci, turbo ma moc i wszystko inne jest ok. Jest to wersja 1.9 Tdi 101KM.
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Turbo z jakimś tam przebiegiem może zdrowo pracować, a lekko puszczać olej (nie ma tam uszczelnień szczelnych a jedynie uszczelnienia labiryntowe). Tak więc olej w dolocie jest rzeczą powszechną. Może to świadczyć o tym że turbina będzie wkrótce do regeneracji, ale tak być nie musi. Auto nie jest nowe, koszt regeneracji nie jest astronomiczny (800, czasem mniej czasem więcej, zależnie kto i gdzie), więc tym bym się tak bardzo nie przejmował jak reszta bdb.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Wyciek na łączeniu węża z intercoolerem to raczej nie poważna usterka.Lepiej żebyś inne ważniejsze rzeczy posprawdzał.
  • Poziom 3  
    koleś kit napisał:
    Wyciek na łączeniu węża z intercoolerem to raczej nie poważna usterka.Lepiej żebyś inne ważniejsze rzeczy posprawdzał.

Mógłbyś doradzić na co powinienem jeszcze zwrócić szczególną uwagę?
  • Poziom 18  
    Jak to na co?Na wszystko.Jak nie znasz się na samochodach to weź ze sobą mechanika lub kogoś kto się zna.Nawet jak kupujesz parcha za 3tys.
  • Poziom 29