Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio podgłasza się albo scisza

04 Lis 2019 20:35 219 15
  • Poziom 4  
    Witam jestem bardzo zielony jeśli chodzi o te sprawy mam mały problem mianowicie chodzi o radio domowe podczas podgłaszania radio się scisza a podczas sciszania podgłasza dodam również że podgłasza nie nie jest na potencjometrze więc raczej nic się nie ukurzylo jest na przyciski
  • Poziom 29  
    Jakir to radio? Ile ma lat? W jakich warunkach pracuje?

Najczęściej w takim przypadku jest to wina przycisków, ich znacznej rezystancji styku. Procesor to źle interpretuje, dlatego takie cuda się dzieją. Czasem wysuwa się szuflada na CD po naciśnięciu Play...
  • Poziom 14  
    Możesz spróbować popsykać styki gold kontaktem, albo jak ktoś woli płynem do regulacji potencjometrów, podobnie zadziała też płyn do lutowania (takie coś mam korozje usuwa) lub od biedy WD-40.

Moderowany przez retrofood:

Za bardzo "tfurcze" podejście do tematu, bo stosowania WD-40 do styków przez czterdzieści lat jeszcze nie spotkałem, udzielam ostrzeżenia. Pkt 3.1.11 regulaminu forum.

• Poziom 29  
    W typowych switchach typu TACT jeśli to w ogóle coś da, to na chwilę. Koszt nowych niewielki, dobra kawa i wymiana wszystkich. Wylutowane bezwzględnie do kosza, żeby nie kusiły :)
  • Poziom 4  
    Wylutowalem i Wylutowalem nowe przyciski, niestety radio działa cały czas tak samo, nie do końca szczegółowo opisałem swój problem mianowicie radio podgłasza się naciskając przycisk + i również podgłasza się naciskając przycisk - bydaje mi się że moga one być gdzieś zwarte ale sam nie wiem przesyłam parę zdjęć pogladowych
  • Poziom 27  
    R3 sprawny, prawidłowo wlutowany (zimne luty).
  • Poziom 27  
    Sprawny, ale, czy prawidłowo kontaktuje ze ścieżkami?
    Nic kolega nie napisał o rezystancji przełączników podczas gdy powinny być zwarte, nowe nie znaczy sprawne.