Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

8670 - szarpie skrzynia biegów z 9 na 10 i 10 na 9

michal480 05 Nov 2019 07:41 828 5
Wago
  • #1
    michal480
    Level 10  
    witam mam problem z swoim G170 , 8670 szarpie tak jak pisałem w tytule moze mi ktoś pomoże kupiłem do niego cały schemat książki robiłem kalibracje i nie daje mi jeszcze spokoju jedno miejsce na kasecie sterującej po prawej stronie między cewkami jest śruba z sprężyna i podkładkami jest mi ktoś w stanie powiedzieć na chłopski rozum ile tam tego ma być i jakie cisnienie i gdzie go zmierzyć . bo już rady nie daje a servisy u nas to porarzka ciagnik stał 3 miesiace i powiedzieli ze te modele tak mają
  • Wago
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • Wago
  • #3
    michal480
    Level 10  
    No to więc tak ciągnik jest w koło Wadowic skalibrowałem skrzynie po kalibracji dalej szarpał wieć jak przytrzymam do siebie wyskoczy wartość i w obu dałem na 1 jak i do przodu tak i do tyłu . Po kalibracji wartości F1 F2 I wsteczny nie są większe niż 39 . Jak zmieniam z 9 na 10 szarpie i z 10 na 9 też odkreciłem wszystkie elektrozawory sprężynki całe olej nowy filtry też zastanawia mnie tylko ten zbiorniczek tylko nie wiem jak go sprawdzić i co w nim jest tlen czy azot ?? co jest koło trójnika i wejscie jakie ma byc na kasecie z tymi elektro zaworami . Od 1 do 9 jak jade do przodu czy do tyłu jest spoko ale jedziesz do przodu 10 i dajesz wsteczny 9 to wypadniesz przez szybę z przodu . w skrzyni nie ma nic opiłków ani zębów wszystkie koła zębate sprawdzone . Jeśli mi ktoś pomoże zapłace nawet przez telefon pomożesz nie ma problemu ja już nie wiem co sie stało a to jedyny traktor duży który wiecznie stoi niż robi. serwis nie naprawi ja sprawdziłem już wszystko co mogłem jeśli ktoś może mi pomoże z tym ciągnikiem odwdzięczę sie i to słowo chłopa . mój email michal480(malpa)gmail.com
  • #4
    User removed account
    Level 1  
  • #5
    michal480
    Level 10  
    Zrobiłem tak jak mówiłeś akumulator jest dobry ciśnienie trzyma , nie wiem tylko czy elektrozawory są dobrze powkręcane bo jak był w serwisie to je wykręcali a one się różnią i nie wiem czy tu już nie mam bubla bo jak im mówiłem ze sie różnią to mówili ze to nie ma znaczenia a jednak ma .jak wykręciłem pod pompą kolanko co wchodzi do skrzyni a za nim jest filtr wszystko jest czyste . jadąc do przodu biegiem 10 rewers do tyłu i ciągnik z 10 wyświetla 9 i do tyłu jedzie bez zatrzymania . nie wiem jak przestawić zeby z jazdy do przodu daje przykład bieg 9 rewers do tyłu i jest bieg 6 . zawsze zrzuca jeden niżej a nie 3 giegi . dodam zdjecia jak wykręciłem i poustawiałem je tak jak zostały zakręcone przez serwis . skrzynie kalibrowałem tak :
    Calibracja F 1:

    Kalibracja skrzyni odbywa sie poprzez programowanie kompa.A ten poprawia ustawienia na podstawie spadków obrotów silnika w momencie skalibrowania. Dlatego należy wył. klime jesli jest by jej przypadkowe włączenie nie spowodowało spadków obrotów silnika.Silnik nie może falowac obrotami.

    -Zaciągnąć hamulec ręczny i wył. klime.
    -Dzwignia w lewo i zapalic silnik.
    -puścic dzwignie do neutral. na wyswietlaczy ma być "CC"
    -silnik na 1200 obr/min
    -dzwignia do przodu i w lewo-tak trzymać.
    -na wyswietlaczu zaczną rosnąc cyfry od 20.
    -jak obroty silnika spadną o ok 50 obr a na wyswietlaczy przestaną rosnąć cyfry puścić dzwignie.
    -wył. silnik i włączyc na chwile kluczyk by zapaliły sie kontrolki-zapamiętane.
    -koniec.

    Calibracja F 2:
    -tak samo jak F 1 tylko po "CC"i obrotach na 1200 dzwignia do przodu i w prawo.

    Calibracja R (W):

    -tak samo tylko po "CC" i obrotach na 1200 dzwignia do tyłu i w prawo.


    Calibracja z 9 na 10:
    -dzwignia biegów w lewo "na żółwia" i zapalić silnik.
    -na wyswietlaczu wyswietli "CC"
    -dzwgnia na neutral
    -dzwignia w prawo tak długo aż na wyswietlaczu wyswietli strzałke do przodu
    -dzwignia w neutral
    -pulsować dzwignią w lewo by zmniejszyc wartośc liczby wyswietlanej obok strzałki na wyswietlaczu (jesli szarpie przy zmianie biegów) lub
    -pulsować dzwignią w prawo by zwiekszyc wartośc liczby obok strzałki na wyswietlaczu(jesli się slizga przy zmianie)
    -dzwignia do neutral
    -Przesunąc dzwignie biegów do przodu a nastepnie do tyłu i do neutral by zapamietało.

    Calibracja z 10 na 9:
    -dzwignia biegów w lewo aż na wyswietlaczu wyswietli strzałke w dół.
    - dzwignia do neutral
    - pulsowac dzwignią w lewo by obniżyc wartosc liczby obok strzałki(jesli szarpie) lub
    -pulsowac dzwignią w prawo by podwyzszyc liczbe obok strzałki (jesli się slizga)
  • #6
    User removed account
    Level 1