Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Medion Erazer X7843 - Zwarcie przez uszkodzony kabel. Próba ustalenia co może by

05 Lis 2019 21:21 246 9
  • Poziom 3  
    Witam,

Otóż mam problem z ustaleniem co mogło ulec uszkodzeniu przez zwarcie uszkodzonego kabla ładowarki. Sytuacja wyglądała tak że przy niskim poziomie baterii po podłączeniu kabla po chwili był trzask oraz smród i laptop się wyłączył nie próbowałem już go ponownie uruchamiać. Po rozkręceniu pokrywy najbardziej można odczuć zapach z tej srebrnej części można zobaczyć ją na tym zdjęciu:

Medion Erazer X7843 - Zwarcie przez uszkodzony kabel. Próba ustalenia co może by

I tu jest mój problem mianowicie jestem dosyć zielony w tym temacie i nie mam pojęcia co to mogłoby być i pytanie do was: Co to jest? Jak mógłbym to naprawić? Czy jest szansa uratowania jeszcze laptopa?

Pozdrawiam
  • Poziom 35  
    spyx33 napisał:
    Witam,

Otóż mam problem z ustaleniem co mogło ulec uszkodzeniu przez zwarcie uszkodzonego kabla ładowarki. Sytuacja wyglądała tak że przy niskim poziomie baterii po podłączeniu kabla po chwili był trzask oraz smród i laptop się wyłączył nie próbowałem już go ponownie uruchamiać. Po rozkręceniu pokrywy najbardziej można odczuć zapach z tej srebrnej części można zobaczyć ją na tym zdjęciu:

Medion Erazer X7843 - Zwarcie przez uszkodzony kabel. Próba ustalenia co może by

I tu jest mój problem mianowicie jestem dosyć zielony w tym temacie i nie mam pojęcia co to mogłoby być i pytanie do was: Co to jest? Jak mógłbym to naprawić? Czy jest szansa uratowania jeszcze laptopa?

Pozdrawiam

Moze go juz nie podlaczaj pod zasilacz i zanies do jakiegos serwisu niech ustala co sie wydarzylo .Smrod nie wrozy niczego dobrego .Jak zawsze .
  • Poziom 3