Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

identyfikacja mikro wyłącznika hormann supramatic s

06 Lis 2019 06:00 114 8
  • Poziom 11  
    Kupiłem sam mechanizm do bramy garażowej Supramatic S
    Może ktoś będzie wiedział do czego jest mikro wyłącznik na zamieszczonym
    zdjęciu i czego brakuje w tym miejscu? identyfikacja mikro wyłącznika hormann supramatic s identyfikacja mikro wyłącznika hormann supramatic s
    Może ktoś ma tą część.
  • Moderator - Na Wesoło HydePark
    Na pewno brakuje krzywki na tej frezowanej osi.
  • Poziom 11  
    Jakiej krzywki i do czego to ma być ?
    To że brakuje jakiejś krzywki to dziecko ze szkoły
    podstawowej może się domyślić .
    Bardzo proszę nie gdybać potrzebuję konkretnej odpowiedzi.
  • Moderator - Na Wesoło HydePark
    marek111111 napisał:
    Bardzo proszę nie gdybać potrzebuję konkretnej odpowiedzi

    To nie jest gdybanie, tylko stwierdzenie faktu. Co do mikrowłącznika, to podejdzie każdy standardowy z dźwignią rolkową. Możesz go też wyjąć z zatrzasków i zobaczyć czy nie ma oznaczeń z drugiej strony(powinny być).
    marek111111 napisał:
    To że brakuje jakiejś krzywki to dziecko ze szkoły
    podstawowej może się domyślić .

    To po co pytasz;
    marek111111 napisał:
    Jakiej krzywki i do czego to ma być ?
  • Poziom 36  
    Na wieloklinie ma być koło zębate napędzające pasek/łańcuch w szynie. A na nim są ślizgacze, które uruchamiają krańcówkę.
  • Poziom 11  
    balonika3 napisał:
    Na wieloklinie ma być koło zębate napędzające pasek/łańcuch w szynie. A na nim są ślizgacze, które uruchamiają krańcówkę.

    Właśnie chcę się dowiedzieć po co te ślizgi uruchamiają
    tą krańcówkę. Mam szynę od innego napędu i ta krańcówka w ogóle mi w tym miejscu
    nie pasuje. Jak ją nacisnę podczas pracy napędu to nic się nie dzieje.
    Może da się ją odłączyć i napęd będzie chodził normalnie, stąd moje pytanie.
    To nie może być wyłącznik krańcowy bo te ślizgi wyłączały by napęd po jednym obrocie ośki.
  • Poziom 36  
    Po żadnym jednym obrocie. Ślizgacze są na łańcuchu. Takie rozwiązanie było stosowane w starszych napędach, teraz zwykle jest enkoder.
  • Poziom 11  
    Zaczynam powoli kapować o co chodzi.
    Ciekawy jestem jak wygląda ta zębatka ciągnąca łańcuszek/pasek.
    Ten mikro wyłącznik jest na luzie zwarty jak nacisnę to styk się rozwiera.
    i wtedy napęd powinien się zatrzymać . Ale nic się nie dzieje.
    Kupiłem używany i może ktoś coś namącił w tym napędzie , a idzie go jakoś
    zresetować do ustawień fabrycznych?
  • Poziom 36  
    Być może jest po prostu zepsuty. A koło zębate wygląda jak koło zębate w rowerze, jeśli jest łańcuch, lub jak koło od rozrządu, jeśli jest pasek. Z tym, że ślizgacze bywały raczej przy łańcuchach.