Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proxima PT2 - Problem z immobilizerem Proxima PT2

06 Lis 2019 22:47 132 16
  • Poziom 9  
    Problem z immobilizerem Proxima PT2, mam podłączony immobilizer Ford Fiesta MK8 rok 2017. Immobilizer był podłączony w lipcu i wszystko było ok.
    Gdy zrobiło się chłodniej, centralka zaczęła wariować. Pojawia się komunikat Auto Start Stop Konieczny, po czym immobilizer sam się uzbraja i wyłącza samochód. Co może być przyczyną?
  • Sklep HeluKabel
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    carrier napisał:
    sprawdź czy ACC nie ginie

    Witam sorry ale nie wiem co to jest ACC
  • Poziom 9  
    carrier napisał:
    sygnał stacyjki

    Prblem zrobił się jak spadła tem. na zewnątrz od lipca wszystko było ok teraz jest tak że imobilajzer po rozbrojeniu sam się uzbraja czy przekręce zapłon czy nie po 10 sekundach zaczyna się uzbrajać,wszystkie przewody sprawdzone jest ok,przy rozruchu napięcie spada do 10v może centralka ma za małe napięcie i zaczyna warjować
  • Poziom 9  
    carrier napisał:
    naładuj aku

    Akumulator naładowany i sprawdzony jest ok,w busie przy odpalaniu też mam 10v i wszystko działa

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    gregor3410 napisał:
    przy rozruchu napięcie spada do 10v może centralka ma za małe napięcie i zaczyna warjować

    Jest to możliwe.
    Podłącz "kablami rozruchowymi" inny akumulator najlepiej z innego samochodu z pracującym silnikiem i sprawdź czy pomogło.
    W ten sposób wyeliminujesz problemy ze spadkiem napięcia i możliwymi resetami centralki.
  • Poziom 9  
    CameR napisał:
    gregor3410 napisał:
    przy rozruchu napięcie spada do 10v może centralka ma za małe napięcie i zaczyna warjować

    Jest to możliwe.
    Podłącz "kablami rozruchowymi" inny akumulator najlepiej z innego samochodu z pracującym silnikiem i sprawdź czy pomogło.


    Ok tak zrobie dobry pomysł

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Jest możliwe, że podczas instalacji dodatkowego zabezpieczenia system Auto Start/Stop był nieaktywny i instalator podłączył ACC do niewłaściwego przewodu na którym zanika napięcie w chwili aktywacji Auto Start/Stop.
  • Poziom 9  
    CameR napisał:
    Jest możliwe, że podczas instalacji dodatkowego zabezpieczenia system Auto Start/Stop był nieaktywny i instalator podłączył ACC do niewłaściwego przewodu na którym zanika napięcie w chwili aktywacji Auto Start/Stop.

    Auto Start Stop cały czas było właczone bo na swiałach wyłaczało mi samochód nie wiem o co chodzi wszystko było ok przez 3 miesiące jak zrobiło się chłodniej to zaczeły się problemy

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    gregor3410 napisał:
    jak zrobiło się chłodniej to zaczeły się problemy

    Być może uszkodzona jest centralka.
    Wstaw samochód do ogrzewanego garażu lub podgrzej opalarką centralkę albo wymień testowo centralkę na nową do testów.
    gregor3410 napisał:
    przez 3 miesiące

    Masz jeszcze gwarancję na sprzęt lub na usługę.
  • Poziom 9  
    Mam gwarancje,centralak raczej jest ok procucent mówi że te centarlki były robione kilka lat temu a nowe auta są na cetralce CAN cyfrowej i tu może być problem,rozmawiałem jeszcze z kims kto montuje alarmy powiedział że robią tak żeby kable były jak najkrutsze i dają je powójnie ja się nie znam tylko nie wiem dlaczego to wszystko działało wczesniej a teraz jak jest zimniej to nie działa znalazłem jeszcze na allegro inny imobilajzer i tam jest taka informacja:
    Jeżeli posiadasz samochód nowej generacji , który sprawdza ciągłość przewodów instalacji elektrycznej ,posiada przycisk Start -Stop , to ten typ blokady jest właśnie dla Ciebie . Blokada zapłonu G3 posiada funkcję rozbrajania bez włączania zapłonu co jest istotne w nowych samochodach , po prostu po włączeniu zapłonu blokada jest już rozbrojona i instalacja nie wyświetla błędów

    Dodano po 4 [godziny] 19 [minuty]:

    CameR napisał:
    gregor3410 napisał:
    jak zrobiło się chłodniej to zaczeły się problemy

    Być może uszkodzona jest centralka.
    Wstaw samochód do ogrzewanego garażu lub podgrzej opalarką centralkę albo wymień testowo centralkę na nową do testów.
    gregor3410 napisał:
    przez 3 miesiące

    Masz jeszcze gwarancję na sprzęt lub na usługę.

    Auto stało w garażu przez całą noc pospinałem do wszystko jak było teraz nie ma problemu imobilajzer się sam nie uzbraja i auto nie gasnie oraz nie ma kominkatu Auto Start Stop Manualny start konieczny,teraz auot stoi na dworze zabacze co będzie wieczorem

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    gregor3410 napisał:
    Auto stało w garażu przez całą noc

    gregor3410 napisał:
    nie ma problemu imobilajzer się sam nie uzbraja i auto nie gasnie

    Jakie (w garażu) było napięcie akumulatora bez obciążenia i z obciążeniem (światła mijania, dmuchawa, STOP, szyba ogrzewana,...) oraz to samo po uruchomieniu silnika (bez obciążenia i z obciążeniem) ?

    Takie same pomiary wykonaj po nocy spędzonej na zewnątrz.
  • Poziom 9  
    Witam,zrobię test i dam znać
  • Poziom 9  
    Auto stało cała noc na zewnatrz przy rozruchu napiecie 10,20V i znowu jest problem imobilajzer się uzbraja przy właczonym silniku i samochód gasnie ja się nie znam ale według mnie to temperatura ma tu związek bo jak auto stoi w garazu i napięcie rozruchowe jest takie same to nie ma problemu