Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a8 4.0TDI 2003r - Akumulator i brak komunikacji ze sterownikiem

07 Lis 2019 07:14 180 11
  • Poziom 10  
    Witam Panów! Błagam pomóżcie mi bo spać nie mogę przez to auto.
    Przyjechało auto na pobór prądu. Odpaliłem wprowadziłem na warsztat posprawadzałem co może być przyczyna rozładowania się aku. W międzyczasie bateria się rozładowała podłączyłem prostownik i po czasie próbuje odpalać a tu lipa auto kręci i nie odpadala i moment pada aku. Komunikacja z jednym sterownikiem jest raz nie ma. Odpinam jeden sterownik i zapinam na niwo komunikacja wraca ale w momencie odpalenia ginie. Napięcie na sterownikach nie wiem czemu ale 11v tylko. Błąd tylko w jednym sterowniku i wyskakuje tylko w momencie odpalania i jest to błąd komunikacji. W innych sterownikach także występują bledy komunikacji ze sterownikiem i auto nadal nie odpala. Szukam patrzę i dojść nie mogę. Dzisiaj podłoże nowe aku bo może ono jest problemem.
    Ale błagam dajcie jakieś sugestie bo jestem załamany
  • Poziom 19  
    Naładuj akumulator i lepiej wejdź na prostowniku w sterownik akumulatora i sprawdź czy prawidlowy kod jest wpisany.
  • Poziom 21  
    Witam
    W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie a mianowicie - skoro widzisz napięcie na sterownikach 11V to zmierz jeszcze na akumulatorze bo coś mi się wydaje że w czasie kręcenia rozrusznikiem szału tam nie będzie. Podstawa to podłączyć sprawdzony akumulator i sprawdzenie czy sterowniki dalej wywalą błąd komunikacji.
    Pozdrawiam
  • Poziom 19  
    W tych bardziej spasionych vagach ludzie jak kombinują z akumulatorami po taniosci to zapominaja przekodowywać starowniki na te nowe i potem smok sam zżera swoj ogon. 4 miesiące i nowy akululator na śmietnik.
  • Poziom 10  
    Skoro 11v masz to pytanie jakie jest napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem? Pomiar poboru pradu zrobiony z wpiętym multimetrem? Naładować aku z wypiętymi klemami i sprawdzić jego sprawność(może zwarcie na celach?) Z którym sterownikiem brak komunikacji?
  • Poziom 10  
    Pewnie jest wysrana wiązka. Już mówię dlaczego. Podpinam multimetr na zapłonie i mam na aku 12v, na bezpieczniki 11,4v, na sterowniku jednym i drugim 9 podczas kręcenia spada do 7v. Odpinam sterownik nr1 komunikuje się z nim, podpinam sterownik nr2 i raz jest komunikacja raz nie ma. Dodatkowo gdy podpinam sterownik nr2 nie ma czasem komunikacji z dwoma sterownikami
  • Poziom 10  
    Tester magneti do aku pokazuje ze jest ok

    Dodano po 25 [minuty]:

    Co pomiar to inna wartość. Aku pod prostownikiem ponad 12v na aku a na bezpiecznikach po zapłonie już lekko ponad 10v
  • Poziom 25  
    Chłopie ty masz w opisie elektronika a takie głupoty wypisujesz. Napięcie ma być ponad 12V cały czas może tylko spadać podczas rozruchu.... ehhhh. Ludzie nabrali dotacji a w głowach pustka...
    Napięcie w instalacji to klucz do sukcesu. Popatrz na połączenie przy akumulatorze skoro twierdzisz że akumulator dobry.
  • Poziom 10  
    Stary nie wziąłem żadnych dotacji to po pierwsze. Po drugie aku podłączyłem drugie do tego prostownik. Nie złość się. Uwierz ze ja tu jestem bardziej wkurwiony i pisze już dosyć chaotycznie bo mi te auto utknęło. Dlatego proszę Was o pomoc
  • Poziom 17  
    Przejrzyj wiązki pod dywanami i za akumulatorem , na bang coś gnije w instalacji
  • Poziom 10  
    Będę jutro sprowadzał i zdam relacje.