Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Frontera B 3.2 automat - Błąd P0753 po remoncie skrzyni

07 Lis 2019 14:55 87 3
  • Poziom 4  
    Witam,
    po kompletnym remoncie skrzyni pojawił mi się błąd P0753 - błąd elektryczny zaworu A. Co może być ważne, remont nie obejmował elektrozaworów A i B, ponieważ były wymieniane jakieś 3 miesiące wcześniej. Po zapaleniu silnika wszystko jest ok, wyrzuca go dopiero gdy chce użyć zaworu. Szukałem schematów do tej wersji, ale nie znalazłem, ma ktoś może? Wyczytałem, że trzeba zacząć od pomierzenia oporności cewki itd, mam mieć ponoć ok 18 ohm. Ale na kostce w skrzyni tak generalnie nic się nie zgadza. Znalazłem stare schematy do Isuzu, chyba z początkowych wersji z których wynika, że należy zmierzyć oporność między stykami C i D w czteropinowym złączu. powinno być 18, jest w zasadzie 0. Ale pozostały schemat wydaje się być dość prosty, trzy cewki i +12 V, a jakbym nie mierzył, to między dowolnymi pinami jest ok 40 ohm.... I bądź tu mądry. Ma ktoś może schemat od tego modelu?
    Swoją drogą, gdzie to cholerstwo ma sterownik skrzyni? Niektórzy mówią, że pod zegarami, inni, że za zapalniczką lub zintegrowany z komputerem... Złącza z komputera są dwa długie, model komputera ISUZU 8122028490 DHHJ, występuje też w manualach. A więc chyba nie bardzo... Samochód z roku 2000, VIN W0L06BG761V602899.
    Oczywiście może po prostu padł elektrozawór, ale chciałbym to najpierw sprawdzić, bez rozbierania skrzyni... Tylko, że nic mi się nie zgadza. Macie jakieś pomysły?
    pozdrawiam
    Tomek
  • Metal Work Pneumatic
  • Spec Automatyczne skrzynie biegów
    Proszę, na schemacie, który to elektrozawór i ponumerowane piny: Opel Frontera B 3.2 automat - Błąd P0753 po remoncie skrzyni Opel Frontera B 3.2 automat - Błąd P0753 po remoncie skrzyni
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 4  
    Dziekuje. Mialem troche inny schemat ale jak widze ta sama tresc. AB i CD maja opornosc 0, a wszystkie pozostale kombinacje maja po 40 omow. Czy cos z tego wynika sensownego? Bo dla mnie nie. Tam gdzie powinien byc solenoid A mamy zwarcie, tam gdzie powinny dwa solenoidy pomiedzy A i B tez mamy zwarcie, a cala reszta wykazuje opornosc. Pierwszy bieg dziala bez zarzutu, tasma sie zaciska.
    [url=https://obrazki.elektroda.pl/4525308600_1573147931.jpg][/url]