Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Administrowanie stroną w hostingu

07 Lis 2019 15:48 174 12
  • Poziom 33  
    Witam

Założyłem konto hostingowe na serwerze CT8.pl. A, że jestem całkiem zielony w tej dziedzinie proszę o łopatologiczną pomoc. Jak administrować/edytować swoją stronę? Jakiś czas temu miałem stronę na Republika.pl. Podali mi link do strony i dane dla klienta FTP. na tym omawianym hostingu nie wiem jak się poruszać. Jakie dane należy wpisać do klienta FTP? Korzystam z klienta z TotalCommandera. Wpisałem:

Sesja: To chyba dowolna nazwa.
    Nazwa hosta: http://bogdan.ct8.pl/
    Użytkownik: f11976_Bogdan
    Hasło: podane w e-mailu
    Zdalny katalog: /usr/home/Bogdan/domains/bogdan.ct8.pl/
    Lokalny katalog: puste pole
    Serwer typu: mam wykryj automatycznie
    Serwer proxy: odptaszkowane
    Użyj trybu pasywnego: mam zaptaszkowane.

Próba połączenia skutkuje komunikatem "Nie znaleziono hosta". Co jest źle?

Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Remeknapr napisał:

Próba połączenia skutkuje komunikatem "Nie znaleziono hosta". Co jest źle?
    Pozdrawiam

Odpowiedź masz powyżej: "Nie znaleziono hosta". Doszukiwał bym się dwóch potencjalnych problemów (przynajmniej na początku):

1. W pole host wpisałeś adres URL zamiast nazwy hosta: bogdan.ct8.pl. Poprawnie powinno to mniej więcej wyglądać:

Administrowanie stroną w hostingu

2. Domena bogdan.ct8.pl została dopiero co utworzona i twój DNS nie mógł odpytać o nią. Sprawdź uruchamiając "cmd" poniższe polecenie "nslookup bogdan.ct8.pl 8.8.8.8":

W takim wypadku zamiast nazwy hosta "bogdan.ct8.pl" wpisz "136.243.156.120".
  • Poziom 16  
    Spróbuj zamiast "http://bogdan.ct8.pl/" "ftp://bogdan.ct8.pl/".
  • Poziom 18