Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw uruchomieniowy avt854.

07 Lis 2019 22:35 420 20
  • Poziom 3  
    Witam.
    Ostatnio kupiłem taki zestaw uruchomieniowy: https://serwis.avt.pl/manuals/AVT854.pdf
    Wiem, że jest to staroć, ale stwierdziłem, że na początek wystarczy. Potem kupię sobie andromedę z atnela.
    Mam pytanie: w jaki sposób podłączyć programator do komputera. Wraz z zestawem otrzymałem kabel rs232, tyle, że wtyczka jest dosyć szeroka, większa niż na płytce testowej, na dodatek przewód jest zakończony z drugiej strony małą wtyczka 6-pinową. Nie znam się na tych przewodach, a nie chciałbym uszkodzić zestawu. Mógłby ktoś doradzić w jaki sposób najlepiej podłączyć, może użyć innego kabla rs232, bo ten który dostałem nijak się ma do wyprowadzenia na płytce.
    Z góry dziękuję za pomoc!
  • Poziom 36  
    Witam !
    Na tej płycie nie ma programatora.
  • Poziom 3  
    To w jaki sposób mam wgrywać programy z komputera?
  • Poziom 36  
    Ja się zastanawiam KTO Tobie podpowiedział żebyś kupił tak starą płytę.
    uP AT89C2051 to stary mikro procesor, można go programować wyjmując z tej płyty w specjalnym programatorze sterowanym z portu LPT ( drukarkowego ).
  • Poziom 3  
    Pomyślałem, że może taki układ będzie przydatny, tym bardziej, że obsługuje też avr.
  • Poziom 36  
    Jak obsługuje AVR ? Jaki jest uP ?
    W oryginale był AT89C2051.
  • Poziom 3  
    taki wlasnie jest,ale z tego co czytalem mozna wstawic avr
  • Poziom 36  
    OK, wsadź tam ATTiny2313, piny będą pasowały.
    Jego programuje się po ISP, programatorem np. USBasp, ten programator podłącza się bezpośrednio do portów uP ( piny: 1-reset, 10-GND, 17, 18, 19) Do programowania AVRa nie wyciągasz go z płytki.
  • Poziom 3