Witam chciałbym połączyć końcówkę mocy do miksera i 2 kolumn tonsil zeus mogę prosić o pomoc ?
Mikser : Hq power6 channel stereo mixer
Końcówka mocy : Crown ce1000A
Kolumny : Tonsil Zeus Rock
JESTEM AMATOREM CO DO ZAKŁADANIA NOWYCH TEMATÓW JAK I ŁĄCZENIA TAKICH SPRZĘTÓW ZA JAKIEKOLWIEK BŁĘDY Z GÓRY PRZEPRASZAM...
Dodam jeszcze zdjęcie kabli/wtyków jakie posiadam by jakoś to podłączyć (lutownica już rozgrzana)
Ale jaką konkretnie pomoc, bo samo podłączenie to z miksera wyjście STEREO OUT L R do wejścia wzmacniacza L R. Z wyjść wzmacniacza kabel głośnikowy do kolumn i tyle.
No to grzej lutownicę, bo parę kabelków trza będzie polutować. Widzę, że złącza (wtyki) jakieś tam masz ale nie widzę ekranowanych przewodów sygnałowych, z których można by polutować kable łączące mikser z końcówką mocy.
Zrób tak: zbierz wszystkie kable/przewody sygnałowe (oprócz kolumnowych, czyli tych grubych nieekranowanych), i każdemu z osobna zrób fotki ale tak by było widać ich wtyki, lub końce tych bez wtyków. Muszę zobaczyć, czy któryś się nadaje do zrobienia kabli do połączenia miksera z końcówką mocy.
Co do kabli kolumnowych, to widzę że z jednej strony masz już przykręcone/przylutowane wtyki bananowe, więc teraz musisz z drugiej strony tych kabli, założyć wtyki SPEAKON (te duże, z niebieskimi nakrętkami), które będą wpięte do wyjść kolumnowych końcówki mocy.
Rozkręć speakony, czerwoną żyłę kabla przykręć do pinu styku 1+ a czarną żyłę kabla do pinu styku 1-. W drugim kablu tak samo.
https://www.youtube.com/watch?v=z_gzIz7dvgE