Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytanie o C 4 Grand Picasso - przed zakupem.

11 Lis 2019 23:49 249 6
  • Poziom 26  
    Witam.
    Jak sprawdzacie auta przed zakupem? Ja sprawdziłem i chciałbym się zapytać o klejące się uchwyty drzwi w takim aucie. Oglądając zauważylem, że materiał jakim pokryte są uchwyty drzwi, kierownica ma tendencję do "klejenia" się do rąk. To jakby "gumowata" farba. Widać, że ma tendencję do złażenia.
    Kolejna rzecz- tylne drzwi. W górnej części odarte do "żywego" metalu, ale szpara w miarę równa.
    Dalej. Klapa od auta nie zamyka się od razu. Trzeba kilka razy poprawić.
    Próg- widać kilka bombli rdzy, dramatu nie ma.
    Nadkola- trochę wystają..
    Przednia lampa- urwane mocowanie, widać ślad klejenia.
    Siedzenie kierowcy- z lewej przetarte.
    Czy to normalne w tych autach?
    Aha, słychać świerszcze w trakcie jazdy.
    Odkręcenie korka oleju w trakcie - spalin nie widać, ale zatykając i odtykajac dłoń do wlewu zmieniają się obroty.
    Trochę majonezu pod korkiem.
  • Poziom 15  
    Majonez pod korkiem , auto dlugo stalo wilgoc. Aha, słychać świerszcze w trakcie jazdy-turbo, To jest chyba silnik 1,6 d ?. Daj sobie z fracuzem spokoj. Roznica miedzy grupa VW a Francuzami. Zwraca sie zaraz po zakupie jak musiesz cly czas kase we Francuza pakowac, dziwne silniki, dziewne zawieszenia, dziwne w srodku. Kupic latwo ale kto to od ciebie kupi?
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Z iloma Francuzami miałeś do czynienia?

    Wiesz o tym, że silniki PSA montowane były i są montowane w wielu samochodach przeróżnych marek?
    Jeżeli chodzi o silniki 1.6 2.0 i 2.2 HDi to są dość udane i trwałe. Ponadto w razie awarii są dość tanie w naprawach. Silniki te poza koncernami francuskimi Citroen i Peugeot, montowano także w Fiatach jako JTD, w Fordach jako TDCi, w Suzuki, Mazdach, Volvo, a nawet Mini.

    Poza tym nie przeceniałbym tak grupy VW, ponieważ i w tej firmie zdarzały się wpadki z silnikami, które się rozsypywały jeszcze przed osiągnięciem 60 tys. km. przebiegu, jak choćby 2.0 BiTDI w VW T5
    Nie tylko z tymi silnikami VW dał ciała.
    Niestety VW "jedzie" na mitach niezawodności, pochodzących jeszcze z czasów wolnossących silników 1.9 TDI

    Poza tym VW to król korozji. W przeciwieństwie do VW, aut francuskich korozja trudno się ima.
    Mity na temat aut francuskich powstały dzięki dużej ilości elektroniki w której lubowali się Francuzi, a która to sprawiała wiele problemów. Ale pokaż mi teraz auta nie nafaszerowane elektroniką, albo chociaż auta w których elektronika nie sprawia problemów.
  • Poziom 26  
    Mam Xsarę Picassę od 6 lat. Jedyny francuz z jakim miałem do czynienia i uważam, że dobre auto. Gorsze zdanie mam o Laguna 2, ale to wynika z obiegowej opinii jaka jest o tym aucie. Kopii o to nie mam zamiaru kruszyć.
    Jedyne auta jakie miałem to LPG. Następne TEŻ ma być na LPG. Żaden diesel, bo nie wykorzystam jego "zalet".
  • Poziom 12  
    Plumpi napisał:
    Silniki te poza koncernami francuskimi Citroen i Peugeot, montowano także w Fiatach jako JTD


    Przepraszam za OT ale możesz kolego napisać w jakim modelu Fiata i w którym roku zamontowany był silnik wysokoprężny z grupy PSA?
  • Poziom 8  
    fiat scudo ma silnniki od psa

    jarysss napisał:
    Daj sobie z fracuik odzem spokoj. Roznica miedzy grupa VW a Francuzami. Zwraca sie zaraz po zakupie jak musiesz cly czas kase we Francuza pakowac, dziwne silniki, dziewne zawieszenia, dziwne w srodku. Kupic latwo ale kto to od ciebie kupi?


    ile miales francuzow ? tez kiedys mialem takie zdanie , dopoki przypadkiem nie kupilem peugota 407 ktorym jezdzilem rok czasu i stwierdzilem ze nigdy wiecej samochodu z pod znaku vw . Teraz ósmy rok jerzdze c4gp 1.6hdi , auto jest poprostu rewelacyjne
  • Specjalista - systemy grzewcze
    zbigniefbaleron napisał:
    fiat scudo ma silnniki od psa


    Fiat Scudo, Ulysse
    Ponadto Lancia Zeta i Lancia Pherdra, które są autami bliźniaczymi do Ulysse I oraz Ulysse II oraz odpowiednio Peugeot 806 i Peugeot 807, a także Citroen Evasion i C8
    Marka Lancia wchodzi w skład koncernu Fiata.
    Choć tak naprawdę wszystkie ww samochody to wspólna koncepcja firm: Citroen, Peugeot, Fiat i Lancia.
    Nie chcę się teraz doktoryzować, ale Fiat Ducato czy Fiat Fiorino to także wspólne koncepcje Fiata i PSA, które mają swoich bliźniaków z PSA.

    Poza tym silniki fiatowski JTD, francuski HDi oraz fordowski CDTi to są te same silniki, które są wspólną koncepcją tych koncernów.

    Obecnie Fiat robi wspólne interesy z PSA, a jako koncern ma pod sobą kilka marek podobnie z resztą jak i PSA.
    Niestety tak to już jest od kilkudziesięciu lat, że firmy motoryzacyjne robią wspólne interesy. Wiele nowych modeli samochodów to wspólne koncepcje, składające się z podzespołów innych marek.