Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] PEUGEOT 208 e-hdi sterownik edc17c60 brak ładowania,brak komunikacji ECU

Cinek505611 13 Nov 2019 00:27 1875 10
Tespol
  • #1
    Cinek505611
    Level 10  
    Witam serdecznie
    Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.
    Przechodząc do setna sprawy: Borykam się z problemem ładowania w samochodzie PEUGEOT 208 1,6 e-hdi 2016r. Po odpaleniu samochodu ładowanie jest na poziomie 12.45V tzn tak jak by go nie było. Alternator sprawdzony na stole działa profilaktycznie został wymieniony regulator napięcia i sprzęgło alternatora(wyciekł olej ze sprzęgła). Na samochodzie jak odepnę wtyczkę od regulator ładowanie pojawia się tzn 14.20V i tak ładuje cały czas do momentu kiedy nie podłącze wtyczki od regulatora, bo po podpięciu wtyczki spada na 12,45V. Chciałem podłączyć auto pod komputer ale niestety brak komunikacji ze sterownikiem silnika z pozostałymi sterownikami jest kontakt. podłączałem lexie brak komunikacji, jedynie auto-com połączył się ze sterownikiem silnika ale tylko po obd bo jak chciałem po samochodzie to też się nie łączy. Czy ktoś ma jakiś pomysł na ten problem. z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  • Tespol
  • #3
    Cinek505611
    Level 10  
    melas wrote:
    Nie wykrywa sterownika lexia, czy tylko go wykryje a nie połączy się?. Jeśli tak jest musisz mieć nowszego diagbox.
    nie wykrywa sterownika błąd komunikacji
  • Tespol
  • Helpful post
    #4
    jurekk55
    Level 36  
    208 nie połączy się z PP2000. Potrzebujesz Diagboxa.
  • #5
    Cinek505611
    Level 10  
    Mam diagboxa też nie łączy się. Ale pies z tym łączeniem. Czemu ładowanie takie jest
  • Helpful post
    #6
    jurekk55
    Level 36  
    Zapodaaj zdjęcie Aku od strony klemy+.
    Diagboxa ma wersje rozwojowe, pewnie wiesz że dodawane są kolejne dane?
    Patrzyłeś oscyloskopem co biega po tym kablu do alternatora?
  • #7
    Cinek505611
    Level 10  
    jurekk55 wrote:
    Zapodaaj zdjęcie Aku od strony klemy+.
    Diagboxa ma wersje rozwojowe, pewnie wiesz że dodawane są kolejne dane?
    Patrzyłeś oscyloskopem co biega po tym kablu do alternatora?

    Klema plusowa jest zwykła tzn szybko złącze. brak na niej modułu.
  • #9
    Cinek505611
    Level 10  
    melas wrote:
    Jeśli lin sprawdzony to popróbuj pozmieniac kodowanie w bsi masz tam kilka rodzai alternatorów do wyboru.

    kodowanie zmieniałem na wszystkie możliwe sposoby i lipa.
  • #11
    Cinek505611
    Level 10  
    Po włączeniu wszystkiego podbija ale nie dużo bo tylko 12.98