Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kupno amplitunera do 400 zł

13 Lis 2019 12:39 390 12
  • Poziom 3  
    Witam!
    Piszę ponieważ chciałem doradzić się odnośnie wymiany amplitunera. Jestem totalnym laikiem w tym temacie także z góry przepraszam jeśli coś przekręcę albo zadam jakieś "głupie pytanie". Muzyki słucham w domowych warunkach i zdecydowanie nie jestem typem człowieka, który potrafi określić czy barwa dźwięku jest "zadowalająco ciepła" albo czy kolumny "grają żywo".
    Zestaw na jakim teraz słucham muzyki to:
    - amplituner Yamaha R-3
    - gramofon unitra GS-424 Adam (wkładka Unitra mf-100, 102, 104e i jakaś tania igła z allegro)
    - głośniki 2 x Alton 70 i 2 x Tonsil ZGC (tego nie jestem 100% pewny bo identyfikacja odbyła się za pomocą grafiki google - w każdym razie są to dość wysokie 4-głośnikowe kolumny "made in Poland")

Na czym mi zależy?
    - nie wydać więcej niż 400 zł (sprzęt używany ale sprawny)
    - obsługa radia (zapamiętywanie stacji lub szukanie stacji za pomocą pokrętła, które zostawi częstotliwość na mojej ulubionej stacji)
    - tylny panel z wejściami cinch (nie wiem czy to jest prawidłowa nazwa - chodzi o taki rozdwojony kabel) który obsłuży gramofon i kabel do komputera
    - pilot jest dodatkowym atutem ale traktowany bardziej jak "wisienka na torcie"
    - żeby ten sprzęt nie był "egzotyczny" - rozumiem przez to, że jeśli będzie potrzeba serwisu to raczej każdy serwis to ogarnie i nie będę musiał jeździć od drzwi do drzwi szukając kogoś kto potrafi to naprawić
    - ostatnią rzeczą jest to jak ten sprzęt wygląda. Lubię stare rzeczy, metalowe pokrętła, podświetlenia, te piękne wskaźniki, które nie mam bladego pojęcia co pokazują.