Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf.
Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej.
Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po przegazówkach spada na chwilę i spowrotem rośnie do 99%. Po kilkudziesięciu sekundach na wolnych obrotach wywala błąd P2263 i przechodzi w tryb awaryjny (zawór na 10%).
Turbina sprawdzona, ładnie dmucha, z pominięciem zaworu sterującego ładuje i jeździ. Zawór sterujący podmieniany na nowy oryg.
Podciśnienia sprawdzone (-0.8), odłączony i zaślepiony jest przewod klapy gaszącej.
Jakieś pomysły?
Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej.
Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po przegazówkach spada na chwilę i spowrotem rośnie do 99%. Po kilkudziesięciu sekundach na wolnych obrotach wywala błąd P2263 i przechodzi w tryb awaryjny (zawór na 10%).
Turbina sprawdzona, ładnie dmucha, z pominięciem zaworu sterującego ładuje i jeździ. Zawór sterujący podmieniany na nowy oryg.
Podciśnienia sprawdzone (-0.8), odłączony i zaślepiony jest przewod klapy gaszącej.
Jakieś pomysły?