Witajcie. Pajero 2015 rok, silnik 3.2 DID. Nagle zaczęło tracić moc. Na 1. Biegu jest jako tako ok, 2 i powyżej przy zwiększeniu obciążenia zaczyna mulić. Co do tej pory zrobiłem :
- błędów brak
- parametry wszystkie OK
- droznosc układu paliwowego OK
- korek wlewu paliwa OK
Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie i tak trzyma, dopóki nie odpuszczę i dodam gazu... Z zadanych 1600 bar spada do 160-200... Auto nie gaśnie, odpala bez problemu. Czy winne może być sterowanie ciśnieniem w pompie? Lub listwie - w sumie nie miałem jak poszukać dzis zaworów / czujnika ciśnienia.. Objaw moim zdaniem typowy dla braku paliwa w układzie, ale kocioł pełny i wszystko drożne. Każda cenna uwaga się przyda. Pozdrawiam .
- błędów brak
- parametry wszystkie OK
- droznosc układu paliwowego OK
- korek wlewu paliwa OK
Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie i tak trzyma, dopóki nie odpuszczę i dodam gazu... Z zadanych 1600 bar spada do 160-200... Auto nie gaśnie, odpala bez problemu. Czy winne może być sterowanie ciśnieniem w pompie? Lub listwie - w sumie nie miałem jak poszukać dzis zaworów / czujnika ciśnienia.. Objaw moim zdaniem typowy dla braku paliwa w układzie, ale kocioł pełny i wszystko drożne. Każda cenna uwaga się przyda. Pozdrawiam .