Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda civic 2.0 itd 1997 angielka wejście OBD

Matol00 25 Nov 2019 20:03 1461 24
  • #1
    Matol00
    Level 5  
    Witam mam problem z diagnostyka Hondy Civic 2.0 itd 1997 angielka. Znalazłem wejście OBD, lecz gdy zlacze w piny świeci się SRS a nie check żeby wymigalo błędy proszę o pomoc. Dorzucam zdj wejść do diagnostyki
    Honda civic 2.0 itd 1997 angielka wejście OBD
  • #2
    DriverMSG
    Admin of Computers group
    W Honda często jest kilka wtyczek do diagnostyki. Osobna od SRS, osobna od ABS i od silnika.
    Szukaj kolejnych wtyczek, każda z nich może być w innej lokalizacji pod deską rozdzielczą. (lewa strona, prawa strona i środek).

    Bywa też wtyczka 5 pin.

    Honda civic 2.0 itd 1997 angielka wejście OBD
  • #3
    Matol00
    Level 5  
    I ma się chceck zaswiecic jeśli zewrze 3 pin z 5 w odpowiedniej wtyczce?
  • #5
    Matol00
    Level 5  
    Dziękuję za odpowiedź będę probowal jak wróce do domu i napisze co i jak

    Dodano po 3 [godziny] 53 [minuty]:

    Ale to jest silnik Rovera 2.0. Diesiel

    Dodano po 14 [minuty]:

    Kostki 5 pinów są ale jak jest 3 pozycja w kostce to w obu jest puste nie ma żadnego kabla więc nie zadzialao
  • #7
    Matol00
    Level 5  
    Tak problem z silnikiem a dokładnie z elektryka silnika bym powiedział Shmb tyle pamiętam początku winu bo nie mam przy sobie

    Dodano po 3 [minuty]:

    Mam oznaczenia silnika 20T2R
  • #9
    Matol00
    Level 5  
    Podczas postoju na wolnych obrotach przy wlaczonym nawiewu zapala się check engine zmienia kat wtrysku i chodzi jak traktor zgasze poczekam chwilę odpale i jest git przez jakiś czas i chciałem wymigac co jest zepsute. A masz możesz schemat instalacji elektrycznej silnika do tego modelu?
  • #11
    Bieda z nędzą
    Level 35  
    W pięciopinowym niebieskim gniazdku jest wszystko, plus zasilania, minus zasilania i trzy linie K-osobna dla silnika, poduszki i ABS.
  • #12
    Matol00
    Level 5  
    Tylko które piny trzeba zewrzec żeby wymigac błędy checka?

    Dodano po 50 [sekundy]:

    DriverMsg nie wiele rozumiem z tego schematu niestety
  • #13
    Piter....
    Level 9  
    Sprawdź jakie masz ładowanie bez obciążenia potem włącz wszystkie odbiorniki i zobacz jak sprawa wygląda może alternator już nie daje rady.
  • #14
    Matol00
    Level 5  
    Raczej alternator jest ok
  • #15
    Piter....
    Level 9  
    Matol00 wrote:
    Raczej alternator jest ok


    Sprawdź bo raczej to duża różnica.
  • #16
    DriverMSG
    Admin of Computers group
    Ze schematu wynika, że zarówno ECM, przekaźniki i dmuchawa są na bezpieczniku 80A w komorze silnika.
    Należy sprawdzić styki i połączenie tego bezpiecznika, może tam coś nie łączy przy obciążeniu i wywala błędy.

    Za bezpiecznikiem 80A znajduje się bezpiecznik F7 od samego silnika dmuchawy. Do testów możesz go zdemontować i sprawdzić, czy bez niego też będzie siało błędami.

    Wtyczka diagnostyczna ma w opisie kolory przewodów:
    Biało żółty i biało różowy. Fotka instal05.jpg 16.

    Znalazłem też instrukcję do Civic diesel.
    Honda civic 2.0 itd 1997 angielka wejście OBD Honda civic 2.0 itd 1997 angielka wejście OBD Honda civic 2.0 itd 1997 angielka wejście OBD
  • #17
    Matol00
    Level 5  
    Dzięki będę probowal

    Dodano po 2 [godziny] 36 [minuty]:

    Pin 3 jest pusty bez żadnych kabli 2 kostce
  • #18
    Matol00
    Level 5  
    A jakbym zakupił przejściowke na obd 2 to siadlo by podpięcie pod kompa?
  • #20
    Matol00
    Level 5  
    Tsa jasne nie da się cza sie znać na rzeczy a nie pieprzyc głupoty xd
  • #22
    Marek39
    Level 21  
    w benzynowych silnikach załatwia się to spinaniem wtyczki dwu pinowej mogę podesłać instrukcję na pw
  • #23
    Matol00
    Level 5  
    Kupiłem przejściowke podłączyłem i siadlo wiec ktoś tu się nie zna na rzeczy

    Dodano po 1 [minuty]:

    Marek to jest silnik diesla 2.0 itd więc inaczej jest z tego co wiem
  • #25
    Matol00
    Level 5  
    Odezwał się ten co wie lepiej xd... Pompa nie jest do naprawy bo kupiłem druga i jest sprawdzona więc nie pieprz głupot...

    Moderated By robokop:

    3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.