Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tonsil (Thomson) ZG40C/5 4Ohm - kondensator bipolarny 50uF

03 Gru 2019 12:51 96 5
  • Poziom 2  
    Dzień dobry.
    Jestem totalnym amatorem audio, ale wpadło mi w ręce jakiś czas temu trochę eksponatów i zabrałem się właśnie za "renowację" kolumn jak w temacie. Odświeżam obudowy, głośniki wyglądają OK. Przyglądam się zwrotnicy i są tam kondensatory Miflex oraz po jednym bipolarnym 50uF. Nie planuję tutaj ingerencji (chyba, że okaże się konieczna), ale...
    Po jakiejś lekturze w sieci myślę, że Miflexy mogą zostać. Zastanawiam się nad tym dużym kondensatorem bipolarnym - skoro mam zwrotnicę na wierzchu, to czy profilaktycznie należałoby go wymienić choćby na jakiś świeży bipolarny? Jeśli jest to uzasadnione to zastanawiam się na jaki, w sensie pojemności, gdyż znajduję w sprzedaży albo 47uF, albo powyżej 50uF (chyba 56uF). Proszę o jakieś sugestie, porady i z góry przepraszam jeśli moje gadanie okaże się bez sensu ;)

Tonsil (Thomson) ZG40C/5 4Ohm - kondensator bipolarny 50uF Tonsil (Thomson) ZG40C/5 4Ohm - kondensator bipolarny 50uF
  • Poziom 27  
    A może jepiej byłoby zmierzyć jego pojemność(po co wymieniać jak może trzyma parametry)Poz artur
  • Poziom 2