Witam kolegów
temat który zakładam był już poruszany tu na forum lecz kilka lat temu i jest przy nich informacja żeby nie dodawać postów etc.
A więc tak:
muszę rozwiązać taką sytuację.
Jest instalacja w obiekcie publicznym na kamerach IP noVus 2 MPX.
Jako rejestrator służył komputer z firmowym oprogramowaniem NMS. I to działało ok 4 lat aż przestało nagrywać. Firma która tym zarządza zleciła mi naprawę.
Sprawdzam dyski , komputer na Windowsie , widok w menadżerze urządzeń - dyski są i informacja o nich jest poprawna.
Zapada decyzja o wymianie na typowy rejestrator. Miałem ze sobą Kenik IP- 16 kanałów sprzedawany przez firmę Eltrox , wiele lat montuję instalacje oparte na tej marce i jest dobrze.
Podłączam - rejestrator wyszukuje kamery ale pokazuje błąd i nie ma obrazu.
Łączę się komputerem z kamerami i mam dostęp. Login i hasło wpisane prawidłowo a obrazu w podglądzie z rejestratora brak. Ten rejestrator łączy się z kamerami po protokole onvif i innych/istotnych/ do wyboru nie ma .
Dzwonię do wsparcia technicznego Eltrox i uzyskuję podpowiedź żeby w kamerach szukać ew. włączyć onvif. Szukam i generalnie nie ma takiego włączania a jest informacja że kamera ma taki protokół w wersji ..../za kilka godzin będę miał dostęp do komputera na którym ma printscreny to dodam obrazy/ a na razie proszę o porady.
Zostawiłem temat otwarty i wróciłem do domu. Zleceniodawca mówi ze kupi rejestrator noVus i ja do tu na miejscu odbiorę w AAT.
Ale ważne są dla mnie porady kolegów którzy taki temat przerabiali i moga pomóc. Chcę się starannie przygotować do następnej wizyty na obiekcie i ukończyć projekt.
pozdrawiam serdecznie
temat który zakładam był już poruszany tu na forum lecz kilka lat temu i jest przy nich informacja żeby nie dodawać postów etc.
A więc tak:
muszę rozwiązać taką sytuację.
Jest instalacja w obiekcie publicznym na kamerach IP noVus 2 MPX.
Jako rejestrator służył komputer z firmowym oprogramowaniem NMS. I to działało ok 4 lat aż przestało nagrywać. Firma która tym zarządza zleciła mi naprawę.
Sprawdzam dyski , komputer na Windowsie , widok w menadżerze urządzeń - dyski są i informacja o nich jest poprawna.
Zapada decyzja o wymianie na typowy rejestrator. Miałem ze sobą Kenik IP- 16 kanałów sprzedawany przez firmę Eltrox , wiele lat montuję instalacje oparte na tej marce i jest dobrze.
Podłączam - rejestrator wyszukuje kamery ale pokazuje błąd i nie ma obrazu.
Łączę się komputerem z kamerami i mam dostęp. Login i hasło wpisane prawidłowo a obrazu w podglądzie z rejestratora brak. Ten rejestrator łączy się z kamerami po protokole onvif i innych/istotnych/ do wyboru nie ma .
Dzwonię do wsparcia technicznego Eltrox i uzyskuję podpowiedź żeby w kamerach szukać ew. włączyć onvif. Szukam i generalnie nie ma takiego włączania a jest informacja że kamera ma taki protokół w wersji ..../za kilka godzin będę miał dostęp do komputera na którym ma printscreny to dodam obrazy/ a na razie proszę o porady.
Zostawiłem temat otwarty i wróciłem do domu. Zleceniodawca mówi ze kupi rejestrator noVus i ja do tu na miejscu odbiorę w AAT.
Ale ważne są dla mnie porady kolegów którzy taki temat przerabiali i moga pomóc. Chcę się starannie przygotować do następnej wizyty na obiekcie i ukończyć projekt.
pozdrawiam serdecznie