Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?

8850 02 Mar 2020 22:21 38109 52
Optex
  • #31
    lukasixthm
    Level 23  
    Świadomie kupiłem na alle zablokowaną, ponieważ poprzednią sztukę udało się odblokować bez kłopotów poprzez email na device.eu(malpa)ezvizlife.com.

    W programie Ezviz Studio mogę oglądać z niej obraz, ale tylko lokalnie. Natomiast hasłem do kamery w programie SADP jest Veryfication Code z naklejki. Ale to nie o taki unbind chodzi. Kamerę trzeba odpiąć od głównej chmury..


    edit:
    Po którymś emailu dostałem właśnie taką odpowiedź.

    Hello and thank you for your email.

    Please be aware that due to security consideration, we no longer provide unbinding service for EZVIZ products.

    If you forgot your account credentials, please go to the APP Store or Google Play Store to update EZVIZ APP to latest version, then use the APP to scan the device QR code again. It will propmt you which email address/phone number was linked to this camera. If that's yours, please use that email address/phone number to login account and view/remove the device.

    If you just bought the device, then we suggest you to kindly contact with your seller to help deal with this issue.

    For any other tech support request, please kindly email to support.eu(malpa)ezvizlife.com
    Please be advised that our EU support operating hours are between:

    Mon – Fri
    9am to 5pm GMT

    We will endeavour to respond to you as soon as possible, in the meantime you can check the FAQ section on our website where you may find answers to your query already.


    Note: (FAQ Section will link to our support site https://support.ezvizlife.com/ )


    Best Regards
  • Optex
  • #32
    starter26
    Level 2  
    witam
    mam ten sam problem, udało się go rozwiązać?
  • #33
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    starter26 wrote:
    mam ten sam problem, udało się go rozwiązać?

    Konkretnie?
    Znasz hasło do kamery, ale jest ona przypisana do jakiegoś konta?
  • #34
    starter26
    Level 2  
    Hasła nie znam, kamera jest przypisana do innego konta, mam pudełko i instrukcje kodem QR
    Po resecie kamera ma jakieś standardowe hasło?
  • #35
    janusz030674
    Level 2  
    Witam zakupiłem kamerę ezviz ezTube na allegro po probie rejestracji okazało się ze przypisana jest do jakiegoś konta a kamera jest powystawowa i może ktoś w sklepie zarejestrował żeby było widać jak funkcjonuje , dzwoniłem do wsparcia firmy ezviz w Polsce i pani powiedziała ze nie ma możliwości odblokowania kamery czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i czy jest opcja ja odpiać od czyjegoś konta ? mam dowód zakupu i wszystko co powinno być jak w sklepie stacionarnym
  • Optex
  • #36
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    Jedyne co może pomóc(wg mnie) to spróbowanie tej metody:


  • #37
    lukasixthm
    Level 23  
    Odpinanie od konta przy pomocy SADP nie działa. Do niedawna wystarczał email napisany do chińczyków. Oni usuwali poprzednie konto dla nr seryjnego kamery w ich systemie. Jedną kamerę tak odblokowałem na początku roku. Kupiłem kolejną zablokowaną, ale tym razem dostałem email że nie zajmują się już odpinaniem kont od kamer i operacja ta jest niemożliwa.

    Udało mi się uruchomić taką zablokowaną kamerę. Działa podgląd online zarówno z sieci lokalnej jak i z zewnątrz. Niestety nie jest możliwe uruchomienie rejestracji obrazu na kartę pamięci.
  • #38
    gradek83
    Level 42  
    Czyli popyt na ten sprzęt na alledrogo spadnie XD
  • #39
    janusz030674
    Level 2  
    lukasixthm ale jak to zrobic kolego gdybys podal jakies szczeuly . jestem laikiem
  • #40
    piotrek.gary
    Level 2  
    Witam. Poradził ktoś sobie z usunięciem poprzedniego konta z kamer ?
  • #41
    marqo2008
    Level 11  
    Kupiłem dwie sztuki. Obie przypisane do różnych kont i ze zmienionym hasłem admina. Hasło udało sie zresetować, natomiast wciąż problem z odcięciem od chmury. Obie nagrywały na karte w przypadku wykrycia ruchu, teraz tylko jedna nagrywa. Druga po zmianie sieci WiFi i stref wykrywania ruchu przestała wyłapywać ruch. Obecnie pracuje w trybie ciągłego nagrywania na karte (ok. 30h na karcie 8Gb). Czy jest jakiś sposob odpięcia od chmury? Próbowałem pisać do chińczyków z hikvision, EZVIZ zarówno w Europie jak i innych rejonach - i cały czas ta sama śpiewka - please contact Seller... Dostęp do kamery mam z LAN jak i poza poprzez DDNS, natomiast brak możliwości konfiguracji z poziomu aplikacji ezviz. Cała konfiguracje robię przez iVMS-4200 ale tam wlasnie jedna z kamer nie chce zacząć nagrywać z ruchu.
  • #42
    gradek83
    Level 42  
    Ale wy macie świadomość że jesli udostępnicie kamerze internet a ona jest przypisana do chmury to wszelkie nagrania z niej tam trafiają i poprzedni właściciel ma wgląd do tych nagrań ? Tak więc uważajcie.
  • #43
    marqo2008
    Level 11  
    No to jest właśnie problem zwłaszcza jak kamera dodatkowo nagrywa dźwięk.
    Szkoda ze ten argument nie działa na ezviz, i tak sztywno sie trzymają tego ze sie nie da odpiąć. Poza tym nawet nie ma jak sie skontaktować z poprzednim właścicielem bo *** w adresie e-mail. Pozostaje tylko zablokowanie odpowiednich portów na firewallu i czekać az sie znow złamią i zaczną odpinać urządzenia z chmury. Chyba że może ich przedstawiciele mogą odpiąć tę kamerę z chmury? Dziwo mnie ze ich ceny na alle.gro ostatnio ponad 250 w licytacji. Czyżby jednak byłby jakiś sposob ze popyt się zrobił ponownie?
  • #44
    gradek83
    Level 42  
    marqo2008 wrote:
    Czyżby jednak byłby jakiś sposob ze popyt się zrobił ponownie?

    Szukaj może jest jakieś alternatywne oprogramowanie sprzętowe do nich. Mnie dziwi fakt że tyle tego trafia na nasze alledrogo i to nie tylko o te markę się rozchodzi. Pewnie koleś kupuje kamerę zapomina hasła do chmury i oddaje na gwarancji albo kupi pobawi się i w ciągu 14 dni oddaje a sklep market zamiast sprawdzić czy wylogował się przyjmuje jako zwrot.
  • #45
    wiciury
    Level 10  
    UWAGA DŁUGIE. DLA PRZESTROGI PRZED EZVIZ.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    Customer Support [2020-06-23 12:24:25.440]
    Witam, Dziękujemy za kontakt z EZVIZ. Pana zgłoszenie zostało zarejestrowane w systemie pod numerem EZV-20200623-0004 Ze względu na bezpieczeństwo nie świadczymy usługi odpinania konta. Jeśli sprzęt jest pod starym kontem, zaloguj się na stare konto i usuń je. Jeśli konto nie należy do Ciebie, skontaktuj się z miejscem zakupu w celu wymiany lub skontaktuj się z poprzednim właścicielem, aby usunąć konto z kamery. Z poważaniem, Pola Ezviz
    Customer Support [2020-06-23 13:13:22.823]
    Witam, Przesyłam informację: kod błędu 246520 - odtwarzanie na żywo jest ciągłe, odtwarzanie alarmów jest przerywane do momentu włożenia karty pamięci lub aktywacji chmury. Z poważaniem, Pola
    End User [2020-06-23 13:29:26.483] W związku z odmową odpięcia urządzenia proszę o podanie podstawy prawnej. Jestem legalnym posiadaczem urządzenia, które jest objęte prawami zgodności towaru z umową. Posiadam rachunek za zakup, oryginalne opakowanie oraz zgodne z opakowaniem oznaczenie SN na urządzeniu. Jestem jego legalnym posiadaczem. Jeszcze raz zdecydowanie wnoszę o odblokowanie. W przeciwnym razie skieruje sprawę do instytucji roztrzygającej spory. Z poważaniem Antoni Xxxxxxxxx Ps Jeśli chodzi o zgłoszony błąd to Państwa wyjaśnienie niczego nie wyjaśnia.!!!
    End User [2020-06-24 15:44:41.490] ???????
    Customer Support [2020-06-29 09:13:17.657] Witam, Dziękujemy za kontakt z EZVIZ. Niestety nie mam więcej informacji, niż Panu udzieliłam. Z poważaniem, Pola Ezviz
    End User [2020-06-29 10:15:49.253] Rozumiem że muszę skorzystać z drogi urzędowej aby móc korzystać z praw nabytych do korzystania z urządzenia. Otrzymacie Państwo stosowne informacje. Póki co dajecie bardzo złe świadectwo o jakości waszych usług. Z poważaniem Antoni Xxxxxxxxx 790 595 310
    Customer Support [2020-06-30 14:10:43.080] Szanowny Panie Wicinski, Serdecznie dziękuje za wiadomość. Przykro nam, że ma Pan negatywne odczucia. Oczywiście może Pan zgłosić apelacja w urzędzie. Proszę jednak zwrócić uwagę na fakt, że użytkownicy, rejestrując kamery i używając ich, podają swoje dane osobowe. Dane, które jako producent sprzętów do zabezpieczania, mam obowiązek chronić. Prawa do których się Pan odwołuje - zgodności towaru z umowa, tycza się umowy handlowej, pomiędzy Panem i sprzedawca. Według informacji, już Panu udzielonych powinien się Pan zgłosić do sprzedawcy w celu rozwiązania problemu. Mam nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne. W przypadku dalszych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. Z poważaniem, Aleksandra Wsparcie Techniczne EzViz
    End User [2020-06-30 16:14:17.670] Szanowna Pani Aleksandro, Państwa argumenty nie mają się wcale do rzeczywistości. Moje roszczenia nie mają nic wspólnego z ochroną danych Waszych klientów. Nie oczekuje dostępu do ich danych ani w żaden sposób nie naruszam umowy pomiędzy Wami a poprzednim użytkownikiem. Posiadam PEŁNE prawa do użytkowania przedmiotu w pełnym zakresie. Legalność poświadcza samo urządzenie, oryginalne opakowanie ze zgodnymi numerami seryjnymi oraz dowód zakupu. JEDYNIE WASZA ZŁA WOLA UNIEMOŻLIWIA MI korzystanie z kamery. Nie macie Państwo żadnego sensownego argumentu odmawiając odblokowania urządzenia. Zresztą Wasza polityka zmieniła się niedawno bo przecież wcześniej zachowywaliście się wobec nowych użytkowników zgoła inaczej. Jedyne co przychodzi mi na myśl to argument PUSCH nowych urządzeń na rynek i eliminowanie już sprzedanych. ZYSK ponad wszystko. Uprzejmie informuję, że taka polityka zwróci się przeciw Wam i skutek będzie dokładnie odwrotny. Po raz kolejny grzecznie proszę o umożliwienie mi korzystania z MOJEGO urządzenia, które to Państwo sprzedali i uzyskali zysk. Jeśli macie Państwo podstawę prawną do odmowy proszę o jej podanie. Z poważaniem Antoni Xxxxxxxxx 790 595 310 PS mój przypadek nie jest, jak wiecie, jedyny i wśród społeczności internetowej już krążą coraz to gorsze opinie na Państwa temat. ...
    Customer Support [2020-07-01 12:43:18.317] Szanowny Panie Wicinski, Serdecznie dziękuje za wiadomość. Jak już został Pan poinformowany nie mamy uprawnień aby odłączyć kamerę od poprzedniego konta i tylko poprzedni użytkownik może to zrobić. Jak wspominaliśmy, aby rozwiązać problem proszę zwrócić się do sprzedawcy. Mam nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne. W przypadku dalszych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. Z poważaniem, Aleksandra Wsparcie Techniczne EzViz
    End User [2020-07-02 11:12:49.437] Czekam cierpliwie na kontakt. Może ktoś znajdzie czas dla klienta? Z powazaniem Antoni Xxxxxxxxx
    End User [2020-07-06 07:11:03.363] Czy ktoś łaskawie zareaguje na moje wątpliwości???!!!
    Customer Support [2020-07-06 09:47:23.353] Szanowny Panie Wicinski, Serdecznie dziękuje za wiadomość. Jak już został Pan poinformowany nie mamy uprawnień aby odłączyć kamerę od poprzedniego konta i tylko poprzedni użytkownik może to zrobić. Jak wspominaliśmy, aby rozwiązać problem proszę zwrócić się do sprzedawcy. Poniewaz naprawdę nie możemy Panu pmóc, sprawa zostaje zamknieta. Z poważaniem, Aleksandra Wsparcie Techniczne EzViz
    Customer Support [2020-07-06 12:16:56.987] Szanowny Panie, Uprzejmie proszę o kontakt z przedstawicielami Ezviz pod podany adres e-mail. https://www.ezvizlife.com/inter/page/contact-us General Enquiries info(malpa)ezvizlife.com Media Enquiries media(malpa)ezvizlife.com Z poważaniem, Pola Ezviz
    End User [2020-07-06 13:09:07.080] Pani Polu, Jakie ustalenia udało się pozyskać i w jakim celu na info@ mam pisać? Czy udało się porozumieć? Pozdrawiam Toni
    Customer Support [2020-07-06 15:20:24.360] Szanowny Panie, Uprzejmie informuje, nawet jeżeli będzie Pan dzwonić do nas codziennie, nie będziemy mogli Panu pomóc. Niestety nie świadczymy usługi odpinania konta. Również, gwarancja ma zastosowanie tylko do pierwotnego nabywcy. Musiałby Pan załatwiać sprawę z osobą lub firmą, od której kupił Pan nasze produkty. Nie mamy informacji na temat autoryzowanych dystrybutorów na terenie Polski. Bardzo mi przykro. Z poważaniem, Pola Ezviz
    Customer Support [2020-07-06 15:21:13.357] Szanowny Panie, Uprzejmie informuje, nawet jeżeli będzie Pan dzwonić do nas codziennie, nie będziemy mogli Panu pomóc. Niestety nie świadczymy usługi odpinania konta. Również, gwarancja ma zastosowanie tylko do pierwotnego nabywcy. Musiałby Pan załatwiać sprawę z osobą lub firmą, od której kupił Pan nasze produkty. Nie mamy informacji na temat autoryzowanych dystrybutorów na terenie Polski. Bardzo mi przykro. Z poważaniem, Pola Ezviz
    End User [2020-07-06 16:24:05.773] Czy jeśli podam numery seryjne otrzymam pełne adresy email poprzednich użytkowników abym mógł do nich napisać?? Czy to też stanowi problem? Stanowisko ezviz nie jest zgodne z prawem i postaram się to udowodnić. Nie jest zgodne z prawem ograniczanie możliwości korzystania z urządzenia przez firmę. Nie zgadzam się z takim podejściem i myślę że racja leży po mojej stronie. Mam zamiar nagłośnić stanowisko ezviz przed innymi użytkownikami. Myślę że da to do myślenia komuś kto tak traktuje użytkownika. Pozdrawiam Antoni ----------------------------------------------------------------------
    End User [2020-07-07 11:16:43.673] Podsumowując naszą rozmowę: Wasze argumenty:
    a/ EZVIZ nie może odłaczyć mojego urządzenia od konta poprzedniego użytkownika - BO NIE
    b/ EZVIZ nie może odłączyć mojego urządzenia BO RODO
    c/ EZVIZ nie może odłaczyć mojego urządzenia bo narusza to prawa poprzedniego użytkownika
    ad a/ jeszcze niedawno EZVIZ mógł odłączyć urządzenia i to robił. Robił to też program. Dopiero od niedawna złośliwie odmawia odblokowania urządzeń i każe WYRZUCIĆ na śmietnik sprawne urządzenie. TO SKANDAL I DZIAŁANIE NA NIEKORZYŚĆ PLANETY. Nie wspominając już o energii zużytej na jej wyprodukowanie.
    ad b/ Nie ma żadnego przepisu zabraniającego takie odłączenie. Nie potraficie Państwo wskazać żadnego powodu. Powołujecie się na regulacje EU nie mając o nich zielonego pojęcia. Już samo logiczne myślenie wyklucza naruszenie praw kogokolwiek.
    ad c/ poprzedni użytkownik wyzbył się urządzenia wraz z oryginalnym opakowaniem w komplecie. Wskazuje to jednoznacznie że nie rości ŻADNYCH praw do przedmiotu.
    Państwa postępowanie jest SKANDALICZNE. Takie traktowanie użytkowników wcześniej czy później przyniesie Państwu spodziewane efekty. Czego Wam szczerze życzę. EZVIZ to NIE stan konta firmy. Każda firma to jej klienci a ja od teraz będę starał się uświadamiać jak najwięcej osób jak fatalnie traktujecie swój kapitał. Szczerze zawiedziony. Antoni
  • #46
    gradek83
    Level 42  
    To produkt CHIŃSKI nie europejski oni z tobą nie będą o tym nawet polemizować...Co do ekologii i ochrony przyrody nie bądź śmieszny !!! nikt zwłaszcza mega producenci produkujący w CHINACH tym się nie przejmują. Chińczyk tego trzepie w milionach i koszt produkcji tego jest tani jak barszcz... problem leży po stronie sklepów przyjmujących zwroty od klientów kategorycznie powinni mieć zakaz przyjmowania tego typu sprzętu bez uprzedniego odpięcia urządzenia od zarejestrowanego konta. No ale najwyraźniej nie ma takiej dyrektywy a ten temat do niczego nie prowadzi. Ludzie naiwnie będą kupować ten szmelc a ktoś kto tym handluje będzie się cieszył że jakiś frajer kupił kota w worku.

    Temat powinien zostać zamknięty z podpisem " NIE KUPOWAĆ KAMER " Ezviz" ZABLOKOWANYCH KONTEM"
  • #47
    GrZyB997
    Level 12  
    A może tak by spróbować dobrać się do wsadu tej kamery?
  • #48
    marqo2008
    Level 11  
    Najlepszym jest to że mając przypisaną do swojego konta stację bazową VV2D można dopisać do swojego konta kamerę CBA. Warunek to tylko aby stacja jak i przypisywana kamera znajdowały się obok siebie.
  • #49
    wiciury
    Level 10  
    marqo2008 wrote:
    Najlepszym jest to że mając przypisaną do swojego konta stację bazową W2D można dopisać do swojego konta dowolną kamerę C3A nawet jeżeli ta jest przypisana do konta zupełnie kogoś innego. Warunek to tylko aby stacja jak i przypisywana kamera znajdowały się obok siebie.



    Możesz rozjaśnić?
    Czy tym sposobem można obejść na stałe blokadę?
    A później odpiąć ją od W2D?
  • #50
    marqo2008
    Level 11  
    Tak. Tym sposobem udało mi się „uwolnić” 3 sztuki C3A.
  • #51
    Pablo3Dprint
    Level 2  
    Ja też kupiłem zablokowaną kamerę i mam ten sam problem.
    W starszej wersji oprogramowania np. EVIZ Studio 1.1 można zmienić wiele ustawień kamery nawet serwer. Czy to coś pomoże. Nie znam żadnego innego serwera. Może ktoś wie jak to zrobić i co wpisać?

    (=/
    Link do starszej wersji programu: h t tp s: ((ezviz-studio.software.informer.com(download(
  • #52
    gradek83
    Level 42  
    Udostępnij by któryś z posiadaczy tej kamery wsad pamięci SPI. Może być na pw.