UWAGA DŁUGIE. DLA PRZESTROGI PRZED EZVIZ.
---------------------------------------------------------------------------------
Customer Support [2020-06-23 12:24:25.440]
Witam, Dziękujemy za kontakt z EZVIZ. Pana zgłoszenie zostało zarejestrowane w systemie pod numerem EZV-20200623-0004 Ze względu na bezpieczeństwo nie świadczymy usługi odpinania konta. Jeśli sprzęt jest pod starym kontem, zaloguj się na stare konto i usuń je. Jeśli konto nie należy do Ciebie, skontaktuj się z miejscem zakupu w celu wymiany lub skontaktuj się z poprzednim właścicielem, aby usunąć konto z kamery. Z poważaniem, Pola Ezviz
Customer Support [2020-06-23 13:13:22.823]
Witam, Przesyłam informację: kod błędu 246520 - odtwarzanie na żywo jest ciągłe, odtwarzanie alarmów jest przerywane do momentu włożenia karty pamięci lub aktywacji chmury. Z poważaniem, Pola
End User [2020-06-23 13:29:26.483] W związku z odmową odpięcia urządzenia proszę o podanie podstawy prawnej. Jestem legalnym posiadaczem urządzenia, które jest objęte prawami zgodności towaru z umową. Posiadam rachunek za zakup, oryginalne opakowanie oraz zgodne z opakowaniem oznaczenie SN na urządzeniu. Jestem jego legalnym posiadaczem. Jeszcze raz zdecydowanie wnoszę o odblokowanie. W przeciwnym razie skieruje sprawę do instytucji roztrzygającej spory. Z poważaniem Antoni Xxxxxxxxx Ps Jeśli chodzi o zgłoszony błąd to Państwa wyjaśnienie niczego nie wyjaśnia.!!!
End User [2020-06-24 15:44:41.490] ???????
Customer Support [2020-06-29 09:13:17.657] Witam, Dziękujemy za kontakt z EZVIZ. Niestety nie mam więcej informacji, niż Panu udzieliłam. Z poważaniem, Pola Ezviz
End User [2020-06-29 10:15:49.253] Rozumiem że muszę skorzystać z drogi urzędowej aby móc korzystać z praw nabytych do korzystania z urządzenia. Otrzymacie Państwo stosowne informacje. Póki co dajecie bardzo złe świadectwo o jakości waszych usług. Z poważaniem Antoni Xxxxxxxxx 790 595 310
Customer Support [2020-06-30 14:10:43.080] Szanowny Panie Wicinski, Serdecznie dziękuje za wiadomość. Przykro nam, że ma Pan negatywne odczucia. Oczywiście może Pan zgłosić apelacja w urzędzie. Proszę jednak zwrócić uwagę na fakt, że użytkownicy, rejestrując kamery i używając ich, podają swoje dane osobowe. Dane, które jako producent sprzętów do zabezpieczania, mam obowiązek chronić. Prawa do których się Pan odwołuje - zgodności towaru z umowa, tycza się umowy handlowej, pomiędzy Panem i sprzedawca. Według informacji, już Panu udzielonych powinien się Pan zgłosić do sprzedawcy w celu rozwiązania problemu. Mam nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne. W przypadku dalszych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. Z poważaniem, Aleksandra Wsparcie Techniczne EzViz
End User [2020-06-30 16:14:17.670] Szanowna Pani Aleksandro, Państwa argumenty nie mają się wcale do rzeczywistości. Moje roszczenia nie mają nic wspólnego z ochroną danych Waszych klientów. Nie oczekuje dostępu do ich danych ani w żaden sposób nie naruszam umowy pomiędzy Wami a poprzednim użytkownikiem. Posiadam PEŁNE prawa do użytkowania przedmiotu w pełnym zakresie. Legalność poświadcza samo urządzenie, oryginalne opakowanie ze zgodnymi numerami seryjnymi oraz dowód zakupu. JEDYNIE WASZA ZŁA WOLA UNIEMOŻLIWIA MI korzystanie z kamery. Nie macie Państwo żadnego sensownego argumentu odmawiając odblokowania urządzenia. Zresztą Wasza polityka zmieniła się niedawno bo przecież wcześniej zachowywaliście się wobec nowych użytkowników zgoła inaczej. Jedyne co przychodzi mi na myśl to argument PUSCH nowych urządzeń na rynek i eliminowanie już sprzedanych. ZYSK ponad wszystko. Uprzejmie informuję, że taka polityka zwróci się przeciw Wam i skutek będzie dokładnie odwrotny. Po raz kolejny grzecznie proszę o umożliwienie mi korzystania z MOJEGO urządzenia, które to Państwo sprzedali i uzyskali zysk. Jeśli macie Państwo podstawę prawną do odmowy proszę o jej podanie. Z poważaniem Antoni Xxxxxxxxx 790 595 310 PS mój przypadek nie jest, jak wiecie, jedyny i wśród społeczności internetowej już krążą coraz to gorsze opinie na Państwa temat. ...
Customer Support [2020-07-01 12:43:18.317] Szanowny Panie Wicinski, Serdecznie dziękuje za wiadomość. Jak już został Pan poinformowany nie mamy uprawnień aby odłączyć kamerę od poprzedniego konta i tylko poprzedni użytkownik może to zrobić. Jak wspominaliśmy, aby rozwiązać problem proszę zwrócić się do sprzedawcy. Mam nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne. W przypadku dalszych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. Z poważaniem, Aleksandra Wsparcie Techniczne EzViz
End User [2020-07-02 11:12:49.437] Czekam cierpliwie na kontakt. Może ktoś znajdzie czas dla klienta? Z powazaniem Antoni Xxxxxxxxx
End User [2020-07-06 07:11:03.363] Czy ktoś łaskawie zareaguje na moje wątpliwości???!!!
Customer Support [2020-07-06 09:47:23.353] Szanowny Panie Wicinski, Serdecznie dziękuje za wiadomość. Jak już został Pan poinformowany nie mamy uprawnień aby odłączyć kamerę od poprzedniego konta i tylko poprzedni użytkownik może to zrobić. Jak wspominaliśmy, aby rozwiązać problem proszę zwrócić się do sprzedawcy. Poniewaz naprawdę nie możemy Panu pmóc, sprawa zostaje zamknieta. Z poważaniem, Aleksandra Wsparcie Techniczne EzViz
Customer Support [2020-07-06 12:16:56.987] Szanowny Panie, Uprzejmie proszę o kontakt z przedstawicielami Ezviz pod podany adres e-mail.
https://www.ezvizlife.com/inter/page/contact-us General Enquiries info(malpa)ezvizlife.com Media Enquiries media(malpa)ezvizlife.com Z poważaniem, Pola Ezviz
End User [2020-07-06 13:09:07.080] Pani Polu, Jakie ustalenia udało się pozyskać i w jakim celu na info@ mam pisać? Czy udało się porozumieć? Pozdrawiam Toni
Customer Support [2020-07-06 15:20:24.360] Szanowny Panie, Uprzejmie informuje, nawet jeżeli będzie Pan dzwonić do nas codziennie, nie będziemy mogli Panu pomóc. Niestety nie świadczymy usługi odpinania konta. Również, gwarancja ma zastosowanie tylko do pierwotnego nabywcy. Musiałby Pan załatwiać sprawę z osobą lub firmą, od której kupił Pan nasze produkty. Nie mamy informacji na temat autoryzowanych dystrybutorów na terenie Polski. Bardzo mi przykro. Z poważaniem, Pola Ezviz
Customer Support [2020-07-06 15:21:13.357] Szanowny Panie, Uprzejmie informuje, nawet jeżeli będzie Pan dzwonić do nas codziennie, nie będziemy mogli Panu pomóc. Niestety nie świadczymy usługi odpinania konta. Również, gwarancja ma zastosowanie tylko do pierwotnego nabywcy. Musiałby Pan załatwiać sprawę z osobą lub firmą, od której kupił Pan nasze produkty. Nie mamy informacji na temat autoryzowanych dystrybutorów na terenie Polski. Bardzo mi przykro. Z poważaniem, Pola Ezviz
End User [2020-07-06 16:24:05.773] Czy jeśli podam numery seryjne otrzymam pełne adresy email poprzednich użytkowników abym mógł do nich napisać?? Czy to też stanowi problem? Stanowisko ezviz nie jest zgodne z prawem i postaram się to udowodnić. Nie jest zgodne z prawem ograniczanie możliwości korzystania z urządzenia przez firmę. Nie zgadzam się z takim podejściem i myślę że racja leży po mojej stronie. Mam zamiar nagłośnić stanowisko ezviz przed innymi użytkownikami. Myślę że da to do myślenia komuś kto tak traktuje użytkownika. Pozdrawiam Antoni ----------------------------------------------------------------------
End User [2020-07-07 11:16:43.673] Podsumowując naszą rozmowę: Wasze argumenty:
a/ EZVIZ nie może odłaczyć mojego urządzenia od konta poprzedniego użytkownika - BO NIE
b/ EZVIZ nie może odłączyć mojego urządzenia BO RODO
c/ EZVIZ nie może odłaczyć mojego urządzenia bo narusza to prawa poprzedniego użytkownika
ad a/ jeszcze niedawno EZVIZ mógł odłączyć urządzenia i to robił. Robił to też program. Dopiero od niedawna złośliwie odmawia odblokowania urządzeń i każe WYRZUCIĆ na śmietnik sprawne urządzenie. TO SKANDAL I DZIAŁANIE NA NIEKORZYŚĆ PLANETY. Nie wspominając już o energii zużytej na jej wyprodukowanie.
ad b/ Nie ma żadnego przepisu zabraniającego takie odłączenie. Nie potraficie Państwo wskazać żadnego powodu. Powołujecie się na regulacje EU nie mając o nich zielonego pojęcia. Już samo logiczne myślenie wyklucza naruszenie praw kogokolwiek.
ad c/ poprzedni użytkownik wyzbył się urządzenia wraz z oryginalnym opakowaniem w komplecie. Wskazuje to jednoznacznie że nie rości ŻADNYCH praw do przedmiotu.
Państwa postępowanie jest SKANDALICZNE. Takie traktowanie użytkowników wcześniej czy później przyniesie Państwu spodziewane efekty. Czego Wam szczerze życzę. EZVIZ to NIE stan konta firmy. Każda firma to jej klienci a ja od teraz będę starał się uświadamiać jak najwięcej osób jak fatalnie traktujecie swój kapitał. Szczerze zawiedziony. Antoni