Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?

8850 09 Dec 2019 11:33 41166 52
Optex
  • #1
    8850
    Level 21  
    W kupionej używanej kamerze ezviz ezTube cv-310 przy próbie dodania jej do chmury wyskakuje komunikat: "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Nie mam dostępu do poprzedniego właściciela konta. Kamera ma kod veryfikacyjny naklejony i kod QR. Reset kamery guzikiem przy karcie SD nic niedał - nadal to samo.
    SADP wykrywa ją jako aktywną, domyślne hasła admin/admin nie działa
    ivms4200lite nie dodaje jej bo nie zna hasła

    Co mogę zrobić w tej sprawie abym mógł jej używać?
  • Optex
  • #2
    gradek83
    Level 42  
    8850 wrote:
    Co mogę zrobić w tej sprawie abym mógł jej używać?

    Pisz do wsparcia technicznego jak masz pudełko i dowód zakupu poproś o usunięcie poprzedniego przypisanego konta do tej kamery innej opcji nie znam.
    Ostatnio na alledrogo kilka takich Ezviz kamer z przypisanym kontem widziałem i pewnie Ty kupiłeś jedną z nich.
    A i miej świadomość że podpinając taką kamerę do internetu jeśli ktoś w aplikacji na telefonie ma ją skonfigurowaną to oczywiście ma też wgląd do niej i Cię widzi.
  • Optex
  • #3
    bezpiecznykrakow

    Level 18  
    Miałem dwa takie przypadki (tylko dotyczyło to rejestratorów), gdy przejąłem obiekty po innych instalatorach. Wystarczyło przesłanie do supportu hika zdjęcia samej tabliczki znamionowej rejestratora. Chociaż być może polityka wobec zgłoszeń z maila firm instalacyjnych jest bardziej liberalna i od "zwykłego" klienta mogą zażądać dowodu zakupu.
  • #4
    8850
    Level 21  
    Tak , kupione na allegro
    Za poradą tutaj wysłałem 10 mejli do supportu różnych państw z wsparciem HIK wraz ze zdjęciami dowodu zakupu, pudełka, i kodu QR. Zobaczymy czy to pomoże.
  • #5
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    Przesadzone z tymi 10 mailami do różnycg supportów.
    Kontaktuję się z supportem pod adresem:
    support.pl(malpa)hikvision.com
  • #6
    8850
    Level 21  
    Polski support HIK odpowiedź:

    Quote:
    OD Hikvision Poland <support.pl@hikvision.com> przez freshdesk.com

    Dzień dobry,
    Proszę o kontakt z firmą, u której zostało zakupione urządzenie.
    Hikvision Poland świadczy wsparcie techniczne tylko dla urządzeń sygnowanych logiem Hikvision.
    Sprawy związane z kamerami marki Ezviz prosimy kierować poprzez kanał wsparcia firmy ezviz. Wszelkie informacje znajdzie Pan na stronie produktu
    https://support.ezvizlife.com/
    support.eu(malpa)ezvizlife.com
    nr tel: (+48) (0)2 2163 2801


    Polski ezviz kazał mi napisać mejla w Świat co uczyniłem, zobaczymy jak pójdzie:
    Quote:
    Customer Support [2019-12-09 17:06:24.920] Szanowny Panie, Serdecznie dziękuję za kontakt z EZVIZ. Zgodnie z naszą rozmową, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości o temacie "Camera unbind" na adres device.eu(malpa)ezvizlife.com W treści należy wpisać: "I would like to unbind my camera. Model: (numer modelu) S/N: (numer seryjny)" Proszę również o dołączenie skanu dowodu zakupu oraz zdjęcia etykiety z kamery. Kamera powinna być odłączona od prądu. W przypadku dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Z uszanowaniem, Łukasz Wsparcie techniczne EZVIZ


    Mam jeszcze drugą taką samą kamerę gdzie nie mam kodu QR naklejonej na kamerze i HIK oraz EZViZ stwierdzili że nadaje się tylko na śmietnik bo nie da się podpiąć do chmury i nic nie mogą zrobić.
  • #7
    gradek83
    Level 42  
    8850 wrote:
    Mam jeszcze drugą taką samą kamerę gdzie nie mam kodu QR naklejonej na kamerze i HIK oraz EZViZ stwierdzili że nadaje się tylko na śmietnik bo nie da się podpiąć do chmury i nic nie mogą zrobić

    Przecież ID chmury zapisane jest w kamerze a kod o ile pamiętam może wygenerować aplikacja obsługująca kamery.
  • #8
    8850
    Level 21  
    Odpowiedź mejlowa od supportów EZVIZ/HIK różnych państw wyglądała tak: "nie możemy Ci pomóc, bo to i to...". Support chińczyków zareagawał po kilku godzinach i odpieli kamerę od jakiegoś konta chmurowego (radosny mejl poniżej) więc mi działa co trzeba i zapiąłem na swoje konto chmurowe i na EZViZ i na HIK.

    Quote:
    发件人: XXXX
    发送时间: 2019年12月10日 1:41
    收件人: device.eu <device.eu@ezvizlife.com>
    主题: Re: Camera unbind
    Done please check
    本邮件及其附件含有萤石公司保密信息,仅限于发送给上面地址中列出的个人或群组。禁止任何其他人以任何形式使用(包括但不限于全部或部分地泄露、复制、或散发)本邮件中的信息。如果您错收了本邮件,请您立即电话或邮件通知发件人并删除本邮件!


    Jak pisałem mam jeszcze drugą taką samą kamerę gdzie nie mam kodu QR (Veryfication code) naklejonej na kamerze i HIK oraz EZViZ stwierdzili że nie da się podpiąć do chmury i nic nie mogą zrobić i widzę że nadaje się na śmietnik.

    @Gradek83: piszesz że ID chmury jest zapisane w kamerze a kod można wygenerować aplikacją obsługującą kamery. Wiesz jak to zrobić?
    Jak rozwiązać mój drugi problem?
  • #9
    gradek83
    Level 42  
    Podaj modele tych kamer na początek.
    Sprawdź czy dedykowane programy do wyszukiwania kamery nie podają informacji o nr ID-CLOUD
    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?

    A masz możliwość wejścia w kamerę w jej menu ?
    Naklejka QR CODE w EZVIZ bywa ukryta pod uchwytem mocującym
    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?
  • #10
    8850
    Level 21  
    Dziękuję gradek83 za kolejne sugestie. To jest kamera używana kupiona na allegro HIK Ezviz CS-CV310- A0-1B2WFR-Tube , ma zerwaną nalepkę kod QR bo dokładnie ją sprawdziłem. Przedstawia się ładnie numerem seryjnym w aplikacji PC SADP: CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube0120180329CCRR204075815 (alias EZVIZ CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube - 204075815).

    W sieci lokalnej LAN pojawia się pod 192.168.2.109 i da się ją podpiąć pod ivms-4200 lite PC i podpinając jej obraz jako login wpisuję admin i hasło: "mojehaslo" . Ten "mojehaslo" nadałem kiedyś przez SADP aby ją aktywować ale to nie jest VERYFICATION CODE. Panel www w EZVIZ nie istnieje, jedynie w kamerach HIKa. Poprzez ivms-4200 mogę wejść lokalnie na jej ustawienia ale nie ma nigdzie kodu QR. W aplikacji smartfonowej hikconnect lub ezviz mogę ją dołączyć jedynie lokalnie, jeśli chcę dodać poprzez chmurę żąda kodu weryfikacyjnego. NIe jest to ani "mojehaslo" ani domyślne ABCDEF. Nie wyświetla informacji że jest podpięta pod inne konto chmurowe, a jedynie błąd podłaczenia.

    Na pudełku mam material code który nie jest tym co veryfication code i też on nie działa. Nie mam fizycznie NVR aby widzieć ID CLOUD to co pokazałeś mi na zrzucie powyżej.

    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?
  • #11
    gradek83
    Level 42  
    Jeśli przyjmiemy że w QR CODE był zaszyfrowany SN to mając SN można wygenerować QR CODE czyli cos takiego.
    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ale z tego co widzę to jednak nie przejdzie to.
  • #12
    8850
    Level 21  
    Najeżdżając telefonem z włączoną aplikacją HIKconnect i opcją dodaj kamerę na Twój wygenerowany QR CODE znajduje tą moją kamerę wyświetlająć jej ID i stukając dalej pyta o kod veryfikacyjny. Cokolwiek tutaj wpiszę nie działa. A dybym podpiął ją do jakiegoś hikowego rejestratora, podałby QR?

    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?
  • Helpful post
    #13
    gradek83
    Level 42  
    Poszukaj w Pudełku książeczki instrukcji obsługi tam też kod naklejali.
    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?
    Czasem też kod jest w środku w kamerze ale musiał byś to sam zweryfikować.
  • #14
    8850
    Level 21  
    Na książeczce jest kod QR ale to jest kod ogólny który kieruje na katalog online. Innego kodu w książeczce nie ma bo sprawdziłem dokładnie. Może rozkręcę kamerę czy nie ma w środku, to też dobry pomysł.
  • Helpful post
    #15
    gradek83
    Level 42  
    Dobra już wiem sam SN wystarczy włącz aplikację EZVIZ i zaloguj się tam na konto następnie dodaj kamerę wpisując NR seryjny ten co podałeś... UWAGA wykasuj ten NR ze swoich postów i ze zdjęć i nie udostępniaj go. Z tego co widzę kamera nie jest przypisana. Po prawej stronie jak wyskoczy ci skaner QR CODE masz ikonkę gdzie ręcznie wklepujesz SN
    OBA KODY z kamery i książeczki mają SN w sobie.
    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?

    Oczywiście ręczne wpisywanie SN jest też w aplikacji Hik-Connect
    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?
  • #16
    8850
    Level 21  
    Wpisanie nr seryjnego ręcznie w aplikacji smartfonowej hik/ezviz to nie problem, potem wyskakuje kod walidacyjny. Cholera, książeczka z kodem QR jest od tej pierwszej kamery czyli tej którą udało mi się odczepić od jakiegoś konta i podpiąć pod swoją chmurę hika. Na niej jest kod QR.

    Druga kamera o której teraz rozmawiamy która nie ma kodu QR naklejonego na kamerze o której piszemy to mam tylko do niej same pudełko jak na zdjęciu gdzieś powyżej. Ktos wcześniej zabrał książeczkę z kodem QR i odkleił kod QR z kamery. A już się ucieszyłem.... Ojej, co dalej?

    Próba dodania kamery do chmury ezviz wpisując ręcznie jej nr. seryjny (skasuję później z forum) to po tym wykrywa ją, ale następnie chce kod validacyjny. Wpisanie jeszcze raz numeru seryjnego nic nie daje. Co ciekawe ktoś wcześniej przypisał ją do konta, ona jak widać na zrzucie opisuje się jako "entree". Też tego próbowałem jako kodu validacyjnego w różnych opcjach i nic...

    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?


    Próba ręcznego dodania kamery do chmury hika to samo (omijam skanowanie QR), nr seryjny wklepię ale dalej chce kodu veryfikacyjnego jak niżej:

    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście? Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?
  • Helpful post
    #17
    gradek83
    Level 42  
    8850 wrote:
    Też tego próbowałem jako kodu validacyjnego w różnych opcjach i nic..

    Tam cos sugerują aby wcisnąć przycisk RESET i może wtedy dopiero łączyć ją .


    Kod weryfikacyjny: nowych wersjach firmware kod weryfikacyjny nie znajduje się już na opakowaniu urządzenia, nie ma również kodu domyślnego. Użytkownik sam musi ustawić swój kod weryfikacyjny w menu urządzenia - dokładnie w tym samym miejscu gdzie włącza się dostęp do platformy P2P (Konfiguracja > Ustawienia sieciowe > Ustawienia zaawansowane > Dostęp do platformy P2P).

    Więc może reset wykasuje ten kod z kamery.

    Ale z tego co widzę to kod weryfikacyjny jest na tej nalepce z QR CODE

    Przykładowe dane z kodu QR CODE:

    www.ezvizlife.com C73789384 SUDXOS CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube

    gdzie:
    www.ezvizlife.com strona www
    C73789384 S/N
    SUDXOS Kod weryfikacyjny
    CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube Model kamery

    Ezviz/hikvision "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Wyjście?

    Obrazek QR CODE generowany zapewne jest przez ich wewnętrzny generator QR CODE testując dostępne generatory QR online nie udało się wygenerować tego samego wzoru.

    Tak z ciekawości sprawdź czy twój kod weryfikacyjny to nie czasem 29CCRR
  • #18
    8850
    Level 21  
    @gradek83 Zresetowałem kamerę przyciskiem. Nadal przy ręcznym podłaczeniu do chmury żąda veryfication code. W SADP lub w aplikacji hikconnect musiałem kamerę aktywować czyli nadać nowe hasło do loginu admin. To nowe hasło nie jest veryfication code bo próbowałem kilka razy. Niestety kod 29CCRR,1B2WFR, ABCDEF, to moje nadane hasło - nie działa :(, wywala błąd złe hasło weryfikacyjne.

    kamera ma i jak wskazywałeś nie wiem jak z tego wyciągnąć kod ID: CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube0120180329CCRR204075815
  • #19
    gradek83
    Level 42  
    8850 wrote:
    ID: CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube0120180329CCRR204075815


    Myślałem że jak pousuwam to co już mamy to nam wyjdzie ten kod weryfikacyjny.

    CS-CV310-A0-1B2WFR-Tube
    01 2018 03 DATA
    29CCRR <- I niby wychodziło by że to to ? Może RRCC92 odwrócona kolejność albo 2 to B a 9 to I czyli BICCRR ale to już raczej mało prawdopodobne czarował nie będę XD
    204075815 S/N

    Sprawdź od środka może tam coś faktycznie jeszcze nakleili. Skończyły mi się pomysły.

    Twoja kamera po wpisaniu S/N w aplikacji EZVIZ powinna mieć nazwę domyślną azTube(i w nawiasie S/N) jeśli pisze entree to po francusku wejście czyli ktoś tak sobie ją nazwał a przynajmniej tak mi się wydaje. Dla tego ten reset może źle robisz. Czasem z 30s trzeba trzymać przycisk a czasem wyłączyć z zasilania kamerę wcisnąć i trzymać przycisk RESET i trzymać przez jakiś czas i zwolnić reset nie znam dokładnej procedury. Tak czy siak nic innego mi nie przychodzi na myśl.
  • #20
    8850
    Level 21  
    Tak, ta kamera gdzieś była podpięta z francuskim akcentem. Robiłem realne resety już 2 razy ponieważ za każdym razem musiałem aktywować kamerę na nowo nadając hasło (ale nie veryfication code). Rozkręciłem też kamerę oprócz elektroniki tam nic niestety nie ma. Mi też skończyły się pomysły.
    Gradek klikam pomógł za Twój wielki wkład w szukanie rozwiązania, jest mi miło :).
  • #21
    lukasixthm
    Level 23  
    Też kupiłem na alle taką zablokowaną kamerę i przy próbie dodania jej do chmury mam "Urządzenie zostało dodane przez inne konto". Na jaki konkretnie adres udało się napisać i unbindować kamerę? Chodzi mi o tego mejla po chińsku ;)
  • #22
    8850
    Level 21  
    Jeśli masz fakturę zakupu oraz kod QR to zrób temu zdjęcie i wyślij prośbę o odblokowanie kamery pisząc emaila o tytule Please unbind camera from other account i zalacz pelne ID kamery czyli numer seryjny i wyslij a adres hikconect .com lub .hg

    Dodano po 1 [minuty]:

    Ja nie miałem przy tej kamerze kodu QR dlatego w jednym przypadku to nie przeszło
  • #23
    8850
    Level 21  
    Sprawdziłem mejla wygląda na to żę wysłałęm na:
    Hikvision HQ Technical Support <support@hikvision.com>
    treść wraz załącznikami foto

    "Good morning
    I bought a camera that is assigned to some cloud account and I can't
    connect it to the Internet. I am her new owner and I am kindly asking
    you to unplug her from the previous cloud. In the attachment I am
    sending photos with camera data, QR code, box, purchase invoice.
    Greetings
    "
  • #25
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    Spróbuj tym sposobem:


  • #26
    LouWw
    Level 14  
    Kiedyś miałem problem że klient zapomniał danych do konta i urządzenie było przypisane do innego konta, co prawda tyczyło się to bodajże kamer Hyundai ale to jest bliźniacze z hik.

    Problem można było rozwiązać klikając na dodawanie nowego urządzenia i tam jest opcja dodaj urządzenie online, trzeba być tylko podłączony do tej samej sieci co kamera. Wybiera się dane urządzenie które nas interesuje i można z tego poziomu usunąć powiązanie z innym kontem.

    Może i w ezivz jest taka opcja bo to w sumie też hik.
  • #28
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    lukasixthm wrote:
    Program widzi kamerę, ale skąd mam wziąć dane logowania?

    Masz kamerę i nie znasz do niej hasła, żeby się na nią zalogować?
  • #29
    lukasixthm
    Level 23  
    dawidedziu wrote:
    lukasixthm wrote:
    Program widzi kamerę, ale skąd mam wziąć dane logowania?

    Masz kamerę i nie znasz do niej hasła, żeby się na nią zalogować?


    O to się rozchodzi, że nie mam hasła. Kupiłem kompletną zablokowaną poprzez przypisanie do konta. Z pudełkiem, zasilaczem, kompletem naklejek z kodami QR.
    Na kamerze mam tylko Serial Number po którym kamera jest identyfikowana i veryfication code do niej.
  • #30
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    A no to się nie zrozumieliśmy, z Twojego pierwszego postu wynika, że masz kamerę przypisaną do konta Hik-Connect - nie piszesz nic o problemach z bezpośrednim zalogowaniem się na kamerę🙂

    W takim przypadku pozostaje tylko mail o reset hasła... A wystarczyło ją zwrócić na Alledrogo. Ewentualnie podzwoń po hurtowniach ze sprzętem CCTV i się dowiedz czy odpłatnie Ci ją zresetują.