Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

strbo na 2 palniki !!! 12V i 230V

23 Wrz 2005 18:16 1642 13
  • Poziom 10  
    Cześć chce sobie zrobić stroboskop do samochodu a mniejwięcej zeby tak to wyglądało:
    strbo na 2 palniki !!! 12V i 230V

drugi to podobny ale na 1 palnik i 230V

Ja jestem amatorem w tematyce elektroniki więc prosiłbym o zrozumiałe odpowiedzi i schematy niezbyt skąplikowane.
    Co sadzicie o J-23? Mozecie mi dać schemat tak poprawiony zeby się niegrzał.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Moderator na urlopie...
    Witam

jak jestes amatorem to zapomni :) a co do j23 to wielkie g....mo nie opłaca sie robić.
    A po za tym było to już omawiane na elektrodzie szukaj a znajdziesz :)

Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    no oki az takim amatorem nie jestm i wiem w co i ile będe inwestował. pare płytem na swoim koncie mam:)
    Witam

jak tak to szukaj a znajdziesz bo na 100% jest na elektrodze jak takie cudo zrobić :)

Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Szukam szukam i nie umie zlaleźć moze mi pomozecie:D
    Kolego xpeu czasem nie przesadzasz :) ? nie będze nikt za ciebie szukał tym bardziej nie będe tobie tumaczył jak sie szuka :D
    Przesadasz!!!

Podpowiem że nie tak dawno był poruszany temat a nym forum szukaj!!!

Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    a poza tym calego strobo nie wrzucisz do samochodu :) np j 23 hehe musisz miec osobne zarowy :) ja polecam sciagnac z USA nie wiem czy jest sens robic strobo samochodowe do ACURY kosztowal mnie 10 $ tj ok 33 zl na dwie lampy moc 100 watt + przesylka 20 zl max 60 zlmnie wtedy wyszlo a za zrobienie takiego jak ten bedziesz potrzebowal przynajmniej 30 zl :) i troszki pomyslunku
  • Poziom 10  
    Dzięki ale wy mi wcale nie pomagacie. Ja chce schemat na 12V i dosyć prosty moze być na jakimś układzie scalonym.
    xpeu napisał: