Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Regulator temperatury pokojowy EUROSTER 2000TX Brak przekaźnika

20 Gru 2019 00:06 180 6
  • Poziom 9  
    Witam.
    Jestem baaardzo początkujący w elektronice. Dla nauki wziąłem z elektrośmieci regulator ogrzewania EUROSTER 2000TX. Regulator niby działa- pokazuje czas, temperaturę, i przy odpowiedniej temperaturze pokazuje się ikonka "wiatraczka" oznaczająca, że powinien zadziałać przekaźnik. ALE nie ma przekaźnika :(
    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie powinien być dołączony przekaźnik? Widać miejsca na luty Normally Open i Normally Close, ale nie wiem czy był tam przekaźnik? a jeśli tak to gdzie była podłączona jego cewka na płytce??
    Proszę o poradę, zaznaczenie gdzie mógłby być podłączony przekaźnik.

W miejsce termistora (chyba to był termistor ;) ) wlutowałem rezystor, żeby oszukać czujnik temp. ponieważ sterownik miałby pracować w w garażu (czyli mniejsza temp niż dopuszcza minimalne ogrzewanie) i sterować oświetleniem przed domem w nocy, więc żeby nie chciał grzać (a w moim przypadku świecić światła) cały czas, to tak to zrobiłem.
    Regulator temperatury pokojowy EUROSTER 2000TX Brak przekaźnika Regulator temperatury pokojowy EUROSTER 2000TX Brak przekaźnika Regulator temperatury pokojowy EUROSTER 2000TX Brak przekaźnika Regulator temperatury pokojowy EUROSTER 2000TX Brak przekaźnika Regulator temperatury pokojowy EUROSTER 2000TX Brak przekaźnika
  • Poziom 25  
    2000TX to wersja bezprzewodowa, ten drucik to antena. Odbiornik był przy kotle i to w nim był przekaźnik. W miejscu NO, COM, NO w wersji przewodowej jest kostka do podłączenia przewodu.
  • Poziom 9