Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Telewizja bez anteny satelitarnej i kabla koncentrycznego - jakie rozwiązania?

el363473 20 Dec 2019 23:17 6216 6
    el363473
    Level 5  
    Nie znam się na telewizji, sam jej nie mam, ale chcę pomóc komuś.
    Jak można oglądać tv bez anteny satelitarnej? Osoba ta nie może mieć anteny, ani kabla, bo musiałby ciągnąć się przez całe mieszkanie, co jest problemem. Ma internet, router leży w innym pokoju i podłączenie kabla z telewizora do routera też odpada. Ale czytałem, że są takie opcje jak Evobox Stream od Cyfrowego Polsatu czy Player+ BOX od TVN i nc+. I to pierwsze wiem, że działa przez Wi-Fi.
    Czy taki dekoder to jedyna opcja, żeby nie było anteny ani kabla koncentrycznego? Są też opinie, że wolniej działa taka telewizja, to przeszkadza? I jakie kanały dostarcza takie telewizja, bo nie jestem pewny, są standardowe kanały z telewizji naziemnej? Bo to płaci się 299 (lub około 150 za to drugie) i po 3 miesiącach można przedłużyć wybrane pakiety kanałów, tak?
    roman106
    Level 21  
    Wejdź na stronę dostawcy usługi i tam masz wszystko opisane.

"Są też opinie, że wolniej działa taka telewizja" - czyli co? W serialu postacie poruszają się w zwolnionym tempie?
    el363473
    Level 5  
    Nie wiem, czy na stronie dostawcy usług nie jest napisane tak, żeby klient kupił i istotne rzeczy mogą być napisane gdzieś w gwiazdce pod tekstem lub coś takiego.
    Czytałem kilka stron i już się pogubiłem w tym, ale chodzi mi też o inne sposoby oprócz tych dwóch dekoderów, są jakieś?
    Wolniej działa, czyli jest nawet "ogromne opóźnienie" przy przełączaniu kanałów, tak piszą w internecie o tym

Dodano po 2 [minuty]:

roman106 wrote: