Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

UNITRA FONICA WG 550 - rozmiar winyli

p1xa 21 Dec 2019 14:34 960 15
    p1xa
    Level 9  
    Witam forumowiczów, nabyłem ostatnio taki sprzęcior - UNITRA FONICA WG 550, jestem zielony w tym temacie, bo jest to mój pierwszy gramofon, wszędzie szukałem ale nigdzie nie mogłem znaleźć jakie płyty on odpala, pojawiały się różne opinie, dlatego postanowiłem napisać post, druga kwestia gdzie można takie płyty najlepiej zakupywać, allegro?
    vodiczka
    Level 43  
    p1xa wrote:
    nigdzie nie mogłem znaleźć jakie płyty on odpala
    Czy tu patrzyłeś: https://unitraklub.pl/node/2412
    Cytat z linku: "Obroty 33 oraz 45, przełączane były obrotowym przełącznikiem"

Obroty 33/min (dokładnie 33 i 1/3) to płyty długogrające, 45/min to single.
    Mogę ci sprzedać kilka płyt ale repertuar niezbyt interesujący. Jeżeli byłbyś zainteresowany pisz na pw.

Dodano po 5 [minuty]:

Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    Raczej wszystkie niszczy, jest też teza przeciwna, że niszczy umiarkowanie
    Oczywiście, że "niszczy' umiarkowanie bo to nie jest niszczenie a normalne zużycie eksploatacyjne. ;)
    Co do cennych płyt masz rację, szkoda by zużyły się zbyt szybko.
    zybex
    Helpful for users
    Pamiętam jeszcze czasy gdy trzy prędkości, a mianowicie 33,3; 45 i 78. Później już porzucono tę najwyższą prędkość. Pytasz o rozmiar winyli. Te duże to 12 cali, czyli 30 cm, a te małe 7 cali około 18 cm.
    karolark
    Level 42  
    Jak wyżej wkładka piezo drze płyty strasznie :cry:
    vodiczka
    Level 43  
    zybex wrote:
    Pamiętam jeszcze czasy gdy trzy prędkości, a mianowicie 33,3; 45 i 78.