Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skaner diagnostyczny WOW i oprogramowanie.

21 Gru 2019 21:28 360 5
  • Poziom 3  
    Witam Was.Nie wiedziałem gdzie założyć temat czy w motoryzacji czy elektronice.Jeśli zły dział to proszę o przerzucenie do odp działu.;)Może mi doradzicie kupiłem skaner diagnostyczny WOW z oprogramowaniem i różnymi końcówkami zainstalowałem na laptopie oprogramowanie, ale jednak nie jest to czego oczekiwałem.I teraz pytanie czy jak kupię oprogramowanie DELPHIA i zainstaluję na laptopie i podłączę skaner WOW do aut to czy to będzie razem działać jak powinno i pokazywać usterki diagnozę itd??Czy muszę kupić całość czyli skaner i oprogramowanie DEPLHI???Z tego co czytałem i widziałem foto akurat tych to skanery są podobne.Jestem w tym temacie nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość.;)Dziękuję z góry za odp.
  • Poziom 15  
    Kup Delphi, spokój na wiele lat, z czasem dokupisz może rozszerzenie truck. Delphi nie będzie chodził na innym interfejsie niż własny, no chyba że rozwiązanie nieładne. Chinole odpuść, długo się nie pobawisz. Nie wspieramy brzydkich rozwiązań.

www.delphi-diagnostyka.pl
  • Poziom 8  
    DJ_KLIMA napisał:
    Kup Delphi, spokój na wiele lat,
    Jaki spokój, Ty lamerze.

Kilka dni temu Delphi pirat uszkodził sterownik SRS Nissan Qashqai już po raz drugi. Oryginalny Autocom oraz KTS zgasił kontrolkę za pierwszym podejściem.

Ford C-Max uszkodzony ster silnika po wciśnięciu "reset DPF". Ponowna rekalibracja IDS piratem bezskuteczna. Silnik kuleje do dziś.

BMW e91 uszkodzony ster silnika po wciśnięciu "reset inspekcji". Naprawiony oryginalnym testerem.

Podawać dalej ?
    Moderowany przez robokop:

3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
    Ostrzeżenie.

• Poziom 26