Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WSK 125 nie chce odpalać

24 Gru 2019 11:40 243 10
  • Poziom 2  
    Witam
    Mam problem z WSK 125, gdy jest zimny silnik ładnie odpala od kopa, natomiast jak się zagrzeje ciężko ją odpalić. Co może być przyczyną? Czy za bogata mieszanka mogła by to powodować? Obecnie mieszanka jest ok 1:25
    Silnik po remoncie, kompresja jest cały czas.
  • Poziom 33  
    Stosunek oleju do paliwa, aż takiego wpływu by nie miał. Zależy jak ten silnik pracuje, może to być nieszczelność na simerze prawym. Lub jak sugerujesz za bogata mieszanka i tu regulacja gaźnika i zbyt wysoki poziom paliwa.
  • Poziom 15  
    Witam!
    Zwróć uwagę na wartość cieplną świecy zapłonowej - jeżeli jest nieodpowiednia, to gorąca może nie dawać iskry.
  • Poziom 33  
    inar napisał:
    Witam!
    Zwróć uwagę na wartość cieplną świecy zapłonowej-jeżeli jest nieodpowiednia,to gorąca może nie dawać iskry.

    To raczej delikatnie mówiąc nieprawda. Wartość cieplna ma wpływ i na inną wartość użytkową świecy.
  • Poziom 2  
    Przypomniałem sobie że pierwsze odpalenia były na mieszance 1:50 z olejem Stihl (nie było takiego problemu), teraz mieszanka jest 1:25 z olejem mixol. Gaźnik był regulowany po zmianie mieszanki benzyny z olejem.
    Świece mam nową firmy Bosh, jakąś starą i chińska tuningową, z każdą jest podobnie.
  • Poziom 2  
    Krzysztof Kamienski napisał:
    Networs napisał:
    Silnik po remoncie, kompresja jest cały czas.
    Na gorącym silniku ile wynosi ?


    Niewiem ile dokładnie wynosi bo nie mam przyrządu do mierzenia ale czuć na kopce że jest, niestety po kilku kopnieciach świeca jest zalana.
    Jak się otworzy przepustnice na ful to odezwie się i albo zbierze na obroty, ale tylko czasem, albo zgaśnie.
  • Poziom 2  
    Krzysztof Kamienski napisał:
    @Networs Sprawdź położenie pływaka i iglicy w gaźniku. Może być zbyt bogata mieszanka.


    Gaźnik mam nowy, niestety pływak i pokrywę musiałem przełożyć z starego ale dalej jest to samo. Regulowany był w obie strony, jeszcze się zastanawiam czy moment w którym jest iskra nie jest trochę przestawiony.
  • Poziom 28  
    Gaźnik G20 nie ma regulacji poziomu paliwa. Może być wyrobiona iglica pływaka i jej gniazdo.
    Za bogatą mieszankę odpowiada też zbyt wysoko podniesiona iglica na zamkach i filtr powietrza. Na nagrzanym próbuj odpalić bez filtra.
    Do kontroli styki przerywacza. Wyczyścić, wyregulować. Przerwa 0,4mm, mają zaczynać się otwoierać 3 mm przed GMP tłoka.
    Sprawdź dokładnie iskrę na zimnym i później na gorącym silniku. Ma być mocna i niebieska. Po nagrzaniu może wariować kondensator lub cewka zapłonowa. Mała energia iskry może być też spowodowana częściową utratą pola magnetycznego koła magnesowego.