Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt na otwarcie działalności, usługi elektryczne

25 Gru 2019 13:52 1437 46
  • Poziom 9  
    Witajcie, staram się o dofinansowanie na otwarcie działalności i będę miał do wydania 50 tys zł. Na początek planuję głównie wykonywać instalację w domkach jednorodzinnych. Co będę potrzebował, mam wstępną listę, ale na pewno coś przegapiłem i na jaką firmę postawić, skłaniam się na Hilti + dewalt.
    P.S. Jestem po szkole elektrycznej plus 4 lata doświadczenia.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Moderator Energetycy
    Skąd my mamy widzieć, co kolega przegapił?

PS. Jak ja zaczynałem własną działalność, to dofinansowanie na sprzęt, mierniki, narzędzia i elektronarzędzia wynosiło ...0,00 PLN.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 10  
    Ale wszelkiej maści dofinansowania sprawiają, że ludzie często nie zastanawiają się, co chcą robić, tylko na co wydać pieniądze, żeby nic z dofinansowania się "nie zmarnowało".
    Kolego, nic nie napisałeś o tym, co dokładnie planujesz robić ani co masz już na swojej liście.
  • Poziom 41  
    Jak wyżej teraz 90% firm po karencji chyba dwuletniej zamyka DG
    A to że kolega się stara to mała część szans na jej otrzymanie :cry:
  • Moderator
    wujmer napisał:
    Co będę potrzebował, mam wstępną listę, ale na pewno coś przegapiłem

Oczywiście, że przegapiłeś. Ale na to zawsze jest dla większości szkoda pieniędzy. A tym czymś są normy, szanowny kolego! I podręczniki oraz poradniki.
  • Poziom 9  
    Głównie wykonywanie nowej instalacji w domach jednorodzinnych. Książek trochę mam i cały czas staram się w tym rozwijać.
    Oto zarys listy:
    1. Wiertarka sznurowa
    2. Wiertarka aku
    3. Szlifierka mała sznurowa
    4. Szlifierka duża sznurowa
    5. Bruzdownica