Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoki pingu, zrywa łączę. Netiaspot

28 Gru 2019 19:01 258 12
  • Poziom 5  
    Witam. Od pewnego czasu mam problem z internetem od Netii, modem netiaspot. Podczas grania ping wynosi 70-80 (Co też lekko przeszkadza) i co jakiś czas skacze różnie od 200 do 800. Nie znam się na tym, użyłem programu winmtr i według niego gubi pakiety. Dołączam plik z winmtr i speedtest według którego ping jest w porządku. Łączność pod WiFi też czasami zostawia wiele do życzenia, zrywa połączenie, gubi zasięg. Laptop po reinstalacji systemu, przed problem był taki sam.

Karta Realtek PCIe GBE Family Controller
    Windows 10 Home

• Poziom 5  
    Speedtest dołączyłem zdjęcie chyba, że nie chodzi o to. Usługa ADSL jeśli też o to chodzi.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Połącz się z netiaspotem i pokaż diagnostykę sygnału ADSL (zakładka może się nazywać inaczej).
    Jaką szybkość łącza masz w umowie?

A jeśli łączysz się kablem z netiaspotem to też jest źle?
  • Poziom 5  
    Na kablu jest tylko laptop jeśli się nie mylę no i pod WiFi, drugi laptop, 3 telefony. Gdzie sprawdzę te parametry? Straszny ciemnogród ze mnie.

Dodano po 1 [minuty]:

_cheetah_ napisał:
    Połącz się z netiaspotem i pokaż diagnostykę sygnału ADSL (zakładka może się nazywać inaczej).
    Jaką szybkość łącza masz w umowie?

A jeśli łączysz się kablem z netiaspotem to też jest źle?

Do 50mb. Tak, laptop jest kablem podłączony.
    Na obudowie modemu powinna być informacja o adresie do logowania oraz login i hasło logowania.

Generalnie adres do netiaspotu jest 192.168.1.254 Wpisujesz to w przeglądarce internetowej w pasku adresu, jak pojawi się strona modemu logujesz się z loginu i hasła z obudowy. Standardowo login i hasło to chyba user i user

Połączenie z moodemem kablowe.
  • Poziom 5  
    _cheetah_ napisał: