Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Co zostawić unitra pw9013 i 9015 czy unitra at 9100

slawekz1 29 Dec 2019 23:19 1470 22
    slawekz1
    Level 8  
    Witam potrzebuje rady fachowców, jestem trochę laikiem ale zachciało mi się starego sprzętu.. Nabyłem stary poczciwy sprzęt Unitra wzmacniacz pw 9013 tuner pw 9015 i amplituner at 9100. Małem już wcześniej kolumny space 86 i magnetofon at 9108. Muszę zdecydować i zostawić coś co zagra z moim sprzętem. Wizualnie podoba mi się bardziej at 9100 lecz po zdjęciu obudowy widzę że ktoś już grzebał, są powymieniane niektóre kondensatory brakuje anteny wysuwanej. Gra za świetnie i łapie chyba wszystkie stacje. PW 9013 i PW 9015 gra trochę gorzej ale za to ma opóźniacz przy wyłączaniu i też łapie doskonale stacje ( tu zauważyłem , że gdy przełącze z tunera na tape i dam na maksa to słysze jakby cicho radio. Co o tym sądzicie. Chciałbym sobie słuchać czasami tego w mieszkaniu i ewentualnie co jest łatwiej naprawić at 9100 czy PW 9013, 9015
    Anonymous
    Level 1  
    zbychmg
    Level 31  
    Do wszystkich klocków są dostępne schematy.

Ja bym optował za AT9100, masz dwa w jednym, a jeśli doprowadzisz do stanu pierwotnego będziesz zadowolony..

tutaj jeden z wątków na ten temat:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42343-120.html

Natomiast łatwiej naprawić PW90xx , wzmacniacz i tuner osobno, więc mniej upakowany środek.

Jedno i drugie ma podobne parametry, więc rób to co Ci się bardziej podoba wizualnie.
    Józio17
    Level 31  
    zbychmg wrote:
    Ja bym optował za AT9100, masz dwa w jednym, a jeśli doprowadzisz do stanu pierwotnego będziesz zadowolony..

Nie do końca się zgodzę, PW ma nad AT ma przewagę w postaci zabezpieczeń głośników.
    dybas
    Level 38  
    Winylov wrote:
    zauważyłem , że gdy przełącze z tunera na tape i dam na maksa to słysze jakby cicho radio