Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ARRIS TG2492 - T3 Time-Out, Stracone pakiety

mDZZZgFV 30 Dec 2019 22:00 1320 1
  • #1
    mDZZZgFV
    Level 1  
    Witam.

    Od pewnego czasu, a dokładniej kilka tygodni mam ciągle problemy z internetem otóż co chwile albo go nie ma lub są stracone pakiety w dużej ilości. Już chyba z dwa bądź trzy razy był u mnie technik, i nie potrafi stwierdzić w czym jest problem gdyż sam mi to powiedział, że jest to bardzo dziwny przypadek. Mam Arrisa TG 2492 wymienionego po raz drugi przy ostatniej wizycie. Za każdym razem gdy internet gubi sygnał bądź są stracone nabijają się "Uncorrectables" na stronie 192.168.100.1 oraz w logach widnieją takie błędy:



    - No Ranging Response received - T3 time-out
    - TLV-11 - unrecognized OID
    - RCS Partial Service
    - SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync
    - Lost MDD Timeout

    Codziennie ich przybywa, czasami jest spokój przez pewien czas, ale zawsze wracają dodatkowo dodam, że najczęstsze występowanie jest wieczorem oraz wcześnie rano (w moim odczuciu), wtedy najczęściej wywala neta. Kablówka ma to samo często dekoder ma przysłowiowego "laga" i nie da się nic kliknąć przez kilka sekund obraz znika po czym pojawiają się "mrówki te czarno białe" następnie po kilku sekundach obraz magicznie wraca i wszystko jest ok.

    Screen:
    ARRIS TG2492 - T3 Time-Out, Stracone pakiety
  • #2
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    mDZZZgFV wrote:
    Już chyba z dwa bądź trzy razy był u mnie technik, i nie potrafi stwierdzić w czym jest problem gdyż sam mi to powiedział, że jest to bardzo dziwny przypadek.

    Złóż reklamację na piśmie z informacją, że idziesz do Rzecznika Konsumentów a jak to nie pomoże do zaangażujesz w to UKE - na 99% pomoże.

    Na to forum nie pomoże - coś w sieci operatora się dzieje i tylko on może tu pomóc.
    Jeśli to coś w lokalu, jego pobliżu - duża szansa na rozwiązanie.
    Jeśli to gdzieś znacznie wcześniej - nie licz na naprawę.
    Jeśli koszty usunięcia tego problemu przewyższą Twój abonament ile Ci go tam jeszcze zostało - nie kiwną palcem.
    T3 to problemy w KZ (kanale zwrotnym) - może to być wina przewodu, sygnału, CMTSa i jego konfiguracji, jakiejś większej awarii itd